fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': אורן זילכה סגר באתא

אחרי מו"מ ארוך סגרה אתא עם החלוץ הותיק שאמור לשחק היום נגד כפר כנא. מחר (שישי) בשעה 14:30 תארח אתא את הפועל כפר כנא שנמצאת שני שלבים מעליה עם שש נקודות.
אורן זילכה
אולי הוא ישפר את המאזן ההתקפי העלוב של אתא. אורן זילכה (צילום: איסר רביץ)

חלוץ מכבי טמרה, אורן זילכה חתם בעירוני קרית אתא אחרי מו"מ ארוך שניהל עם הקבוצה וכבר היום הוא אמור לשחק במשחק החשוב נגד הפועל כפר כנא. במקביל מקיימת אתא משא ומתן עם המגן הימני חי בן לולו, שהתחיל את העונה באסי גלבוע ושוחרר. בן לולו אמור לתת תשובה בימים הקרובים. בנוסף הועלו שמותיהם של ברק דניאל ושי סיבוני.

בשישי שעבר יצאה אתא למשחק חוץ קשה נגד המועמדת לזכות באליפות -הפועל עפולה, היא נוצחה 2:0. בכך סגרה אתא חודש קשה, שכלל ארבעה הפסדים לקבוצות צמרת. הבשורות הטובות, כעת מצפים לה משחקים נגד קבוצות ממרכז הטבלה והתחתית. זה לא מבטיח לה כלום, שכן כל משחק קשה, על אחת כמה וכמה שהקבוצה חלשה העונה. אין מה לעשות זו המציאות.

 מחר (שישי) בשעה 14:30 תארח אתא את הפועל כפר כנא שנמצאת שני שלבים מעליה עם שש נקודות. משחק שאתא חייבת לנצח כדי לעצור את רצף ההפסדים ולטפס קצת בטבלה.

 אורן זילכה
אולי הוא ישפר את המאזן ההתקפי העלוב של אתא. אורן זילכה (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות