fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש יוקרה בכצנלסון

5 דירות אחרונות, 5 חדרים ו-5 חודשים לאכלוס בלבד בפרויקט המגורים היוקרתי CASA_NELSON, ברחוב כצנלסון 9 בקרית אתא, הכולל 40 יחידות דיור
פרויקט CASA-NELSON
פרויקט CASA-NELSON (הדמיה: THE CUBU)

יוקרה בקרית אתא. פרויקט המגורים היוקרתי CASA-NELSON, המוקם על ידי חברת גרינברג-שניאור יזמות ובנייה וחברת שובל הנדסה בניין ויזמות בע"מ, נמצא כרגע בשלבי בנייה סופיים. הפרויקט שהיה עתיד להתאכלס באוגוסט 2015, הקדים את מועד האכלוס למרץ הקרוב. מדובר בהקדמה של 5 חודשים. פרויקט היוקרה CASA-NELSON תוכנן על ידי שוורץ אדריכלים, כולל 40 יחידות דיור ומתנשא לגובה של 9 קומות. הפרויקט מציע תמהיל רחב של דירות: 3, 4, 4.5 ו-5 חדרים, דירות מיני פנטהאוז ופנטהאוזים. בשלב זה נמכרו כל הדירות בפרויקט למעט 5 דירות של 5 חדרים- 119 מ"ר עם כ-14 מ"ר מרפסת ומחסן של כ-6 מ"ר.

הפרויקט מציע גם לובי חלל כפול, שתי מעליות -מעלית שבת ומעלית רגילה, אלמנטים דקורטיביים, חדר וועד לרווחת הדיירים, חדר לאחסון עגלות ואופניים ושתי קומות של חניון: עילי ותת קרקעי. לפרויקט מפרט עשיר מאוד. הדיירים יזכו לשעת ייעוץ חינם עם מעצבת פנים, קרמיקה של ספקי טופולסקי/ נגב/ חרש, שיש אבן קיסר וארונות מטבח בחברות סמגל/דהן. בדירות יש תריסים חשמליים, תריס אור בסלון, רשתות בכל הבית, חדרי אמבטיה יוקרתיים עם פסי דקור וארון ומראה מעוצבים. המיקום שקט, ירוק ופסטורלי ומאפשר הליכה רגלית קצרה לכל מקום, או שימוש בתחבורה ציבורית העוברת בתכיפות באזור. הבניין קיבל דירוג אנרגטי A ונבנה מחומרים מבודדים. הוא עומד בתקן הישראלי 5282, בעל סרקולציית אוויר מלאה ואינו חסום על ידי בניינים מסביבו. כל זאת הוא חלק מהתכנון הקפדני של האדריכלית.

פרויקט CASA-NELSON
פרויקט CASA-NELSON (הדמיה: THE CUBU)
הכניסה לבניין. פרויקט CASA-NELSON (הדמיה: THE CUBEׂ)
הכניסה לבניין. פרויקט CASA-NELSON (הדמיה: THE CUBEׂ)
לובי.  פרויקט CASA-NELSON (הדמיה: THE CUBEׂ)
לובי. פרויקט CASA-NELSON (הדמיה: THE CUBEׂ)

חברת גרינברג-שניאור, הבונה את הפרויקט, מתמחה בתחומי היזמות, תכנון, פיתוח והקמתם של בנייני מסחר ומגורי יוקרה. לחברה התמחות מיוחדת בתחוםתמ"א 38 ופרויקטים של עיבוי-בינוי. בעליה של החברה הם רו"ח שלמה גרינברג ורו"ח ועו"ד נדב שניאור. החברה פעילה בתחום היזמות ומקרקעין משנת 1997 ויש לה שני סניפים בארץ. סניפה הראשי ממוקם בקרית אתא וסניף נוסף ברחוב רוחמה בתל אביב. גרינברג את שניאור רואה בלקוחותיה הנכס החשוב ביותר שלה ושביעות רצונם היא הבסיס ממנו מתחילה מלאכת הבנייה. כיום לחברה 7 פרויקטים בשלבי ביצוע שונים ברחוב חביבה רייך בחיפה בהיקף צפוי של 398 יחידות דיור. בנוסף לחברה 72 יחידות דיור ברובע יזרעאל, עפולה ו-52 יחידות דיור בקרית אתא.

נוסף על תחום המגורים, לחברה מבנים מסחריים ונכסים מניבים. חברת שובל הנדסה הוקמה בשנת 1985 על ידי משה מילר ומאז היא פועלת באינטנסיביות בתכנון, ניהול וביצוע פרויקטים בבניה בתחום הבנייה המתועשת, בנייה תעשייתית, בנייה למגורים ועבודות גמר בפרויקטים גדולים. החברה היא בעלת סיווג ג' 5 "בלתי מוגבל" מרשם הקבלנים בענף הבנייה והוסמכה על ידי מכון התקנים הישראלי לתקן "איזו 9002" בינלאומי לבקרת איכות. בנוסף, הוסמכה החברה על ידי מכון התקנים ומשרד השיכון כ"קבלן מוכר" לעבודות עם גופים ממשלתיים בדירוג א' (הגבוה ביותר).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות