fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יעקב פרץ שוקל התמודדות לתפקיד יו"ר מרכז השלטון המקומי

ראש עיריית קרית אתא שוקל התמודדות על תפקיד יו"ר מרכז השלטון המקומי. יעקב פרץ, שקיבל לאחרונה פניות רבות להתמודד על התפקיד, אישר לעיתון "הד הקריות", כי הוא שוקל את העניין
היו"ר הבא? יעקב פרץ (צילום: הילה מלמד)
היו"ר הבא? יעקב פרץ (צילום: הילה מלמד)

במהלך חודש ינואר הקרוב, יתכנסו ראשי הערים בישראל ויבחרו את יו"ר מרכז השלטון המקומי. כיום מכהן בתפקיד ראש עיריית מעלות, שלמה בוחבוט אשר שימש בתפקיד בחמש השנים האחרונות, לפניו כיהן בתפקיד עדי אלדר, ראש עיריית כרמיאל.

לעיתון "הד הקריות" נודע, כי מספר ראשי ערים בארץ פנו לאחרונה לפרץ, בבקשה כי יתמודד על התפקיד ויזכה לתמיכתם. פרץ מכהן בתפקיד ראש עיריית קרית אתא מזה 17 שנים ולאחרונה זכה בקדנציה נוספת. בין היתר, מילא פרץ שורה של תפקידים ציבוריים ביניהם תפקיד סגן יו"ר מרכז השלטון המקומי.

בגוף הבוחר לתפקיד נמנים כל ראשי הערים והמועצות המקומיות בארץ שיבחרו את נציגם לעמוד בראש הגוף אשר אמור לרכז את פעילויות הרשויות מול השלטון המרכזי ולגבש עמדות לגבי פעילות הרשויות המקומיות בארץ. במהלך השנים לא התמודד אף ראש רשות מהקריות על תפקיד יו"ר מרכז השלטון המקומי ובמידה ויחליט יעקב פרץ להתמודד יהיה הנציג הראשון מהאזור המתמודד על התפקיד. ראש העירייה האחרון מהאזור שכיהן בתפקיד היה ראש עיריית חיפה אבא חושי, שכיהן בתפקיד בין השנים 1955 – 1956. לשאלת  עיתון "הד הקריות" אמר יעקב פרץ, כי הוא שוקל את העניין.

היו"ר הבא? יעקב פרץ (צילום: הילה מלמד)
היו"ר הבא? יעקב פרץ (צילום: הילה מלמד)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות