fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זר שני חתם בקרית אתא כדורסל: מליק קוק

אחרי שהחתימה לפני כחודש את הזר הראשון – רודני אלכסנדר, סגרה השבוע הנהלת עירוני עזריאלי קרית אתא עם זר שני - מליק קוק, שמשחק בעמדות 3-4. בכך השלימה הקבוצה את הסגל לעונה הקרובה
ספורטאי השנה 2015. גיא דותן צילום: אדריאן הרבשטיין
ספורטאי השנה 2015. גיא דותן צילום: אדריאן הרבשטיין

קבוצת הכדורסל של עירוני קרית אתא השלימה את הסגל לעונה הקרובה, לאחר שחתמה עם שחקן זר שני – מליק קוק, ששיחק בעונה שעברה בקבוצת קפסוברי, מהליגה הראשונה בהונגריה. קוק אמריקאי (28, 2.01) גדל ושיחק במכללת צפון קרוליינה. לפני ארבע שנים הוא היה שותף לזכייתה של ניוקאסל באליפות אנגליה. בהמשך שיחק שנתיים באוסטריה, וכאמור בעונה שעברה שיחק בהונגריה. מאמן עירוני אתא שקד שוהם מאמין שקוק יוסיף לקבוצה הן בקליעה והן בריבאונדים. לדבריו מדובר בשחקן אינטיליגנטי עם חוכמת משחק, אדם חיובי שיוסיף לקבוצה גם מבחינה חברתית.

גיא דותן עם הגביע (צילום: אסף רביץ)
חזר לקדנציה שנייה. גיא דותן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קוק מצטרף אל רודני אלכסנדר, הזר הראשון שהוחתם בקבוצה לפני כחודש, ששיחק בעבר בארץ במכבי הוד השרון ועירוני רמת גן. בכך כאמור השלימה אתא את הסגל לעונה הקרובה, שכולל פרט לזרים את: הקפטן גל חלמיש, שזו תהיה עונתו השלישית ברציפות בקבוצה, הרכז ירין איינהורן שממשיך עונה שנייה ברציפות (ראו ראיון איתו במדור), רועי יחיא ושגיב דוד. אליהם הצטרפו החדש/ישן גיא דותן, שהוכתר לפני כשנתיים כספורטאי השנה של 'הד הקריות', וחזר לקבוצה אחרי שנתיים, ושני המצטרפים החדשים: יונתן לוי ודניאל דנינו.

מדובר בסגל איכותי, בו בולטים במיוחד השחקנים הישראלים. אם שני הזרים יספקו את הסחורה אתא תחזור ללא ספק לנגן כינור ראשון בליגה הלאומית, כפי שעשתה משך שנתיים ברציפות, לפני העונה האחרונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות