fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

והרי התחזית: חורף נוצץ במיוחד

זה הזמן להכין את הארון לטרנדים הכי חמים לחורף 2016. בקניון עזריאלי קרית אתא  מתחממים עם יריד סתיו -חורף אופנתי  בין התאריכים: 9-17.11 ובלי לקרוע את הכיס. לרוכשים ב- 249 שקלים, מתנה לבחירה ממבחר של עשרות פריטים שווים
סקופ. קולקציית סתיו חורף 2015 ( צילום: שי יחזקל)
רשת נעלי SCOOP קולקציית סתיו חורף 2015-16 מבוגרים קרדיט שי יחזקל (5) (2)

 

אופנת חורף 2016 הולכת לעשות שינוי ייסודי במלתחה. אחרי שנפרדנו מקיץ מוזר למדי שהזכיר את שנות ה-70, נקבל חורף סטייליסטי במיוחד במראה בוהו-שיק, טקסטורות כמו נקודות ופסים וקווים גאומטריים, פאייטים בכחול פטרול, שמלות קטיפה, מעילי פרווה וצבעים של אמא אדמה. המגפיים ייקחו החורף הזה חלק נכבד בלוק האופנתי, כשהטרנד הבולט לחורף 2016 הוא מגפיים מעל הברך, מגפי גומי בסטייל מראה הסקי ומגפי פרנזים.

בקניון עזריאל קרית אתא, מקבוצת קניוני עזריאלי, יזמו  יריד סתיו חורף אטרקטיבי, בין התאריכים 9-17.11,  אשר מבליט את המראה האופנתי לשנת 2016, עם מבצעים של עד 50 אחוז הנחה על קולקציה וחדשה ומגוון מתנות לבחירה בקנייה ב-249 שקלים בכל חנויות הקניון. ביריד תמצאו פריטים משלימים לחורף הקרוב אשר מעבר  לחיסכון הכספי בקניית תיק,  צעיף מהמם או חליפת לילדים תיהנו גם מחוויית קנייה.

חלונות הראווה ברשתות האופנה בקניון עזריאלי קרית אתא מציעות קולקציות מרהיבות של פרטי אופנה ואקססוריז ייחודים. האופנה מבליטה את הניגודיות בין טקסטורות: עור ושרשרת פנינים וצבעי כחול פטרול לצד אדום רומנטי וצבעי ניוד. ברשת רויאלטי מצאנו קולקציית שעונים מעוצבת של  המותג ELLE בהשראת הטרנדיים העכשוויים הפריזאיים, בשילוב של טכנולוגיה וסטייל והתוצאה; מגוון רחב של עיצובים המייצגים את עולם האופנה של האישה המודרנית. בגולברי  מציעים עד 50 אחוז הנחה על מגוון פריטים מקולקציית החורף וברשת פוקס קונים ב-300 שקלים ומשלמים רק 200 שקלים. אין ספק שבקניון עזריאלי קרית אתא, כדאי יותר.

סקופ. קולקציית סתיו חורף 2015 ( צילום: שי יחזקל)
רשת נעלי SCOOP קולקציית סתיו חורף 2015-16 מבוגרים קרדיט שי יחזקל (5) (2)
צעיף אופנתי. ספרינג
צעיף אופנתי. ספרינג (צילום: יח"צ)
כרטיס להצגת תיאטרון מחפשים אהבה. רשת המתנסים קרית אתא (צילום: יח"צ)
כרטיס להצגת תיאטרון מחפשים אהבה. רשת המתנסים קרית אתא (צילום: יח"צ)
ספל עפ תמונה. הלד
ספל עם תמונה. held (צילום: "יח"צ)
משקפי ראייה למבוגרים או משקפי שמש לילדים. אירוקה
משקפי קריאה למבוגרים או משקפי שמש לילדים. אירוקה (צילום:"יח"צ)
שעון רויאלטי (צילם: יח"צ)
שעון רויאלטי (צילם: יח"צ)

 

גולברי. מעיל פרומו (צילום: ניר יפה)
גולברי. מעיל פרומו (צילום: ניר יפה)

הקניון מדבר בשפה עכשווית אשר משתלבת עם קהל של נשים שאוהבות את המראה המוקפד. כעת עם מבצעי החורף האטרקטיביים במיוחד, הרוכשים ב-249 שקלים ומעלה יוכלו לבחור מתנה ייחודית שמשלימה את המראה האופנתי והנוח לחורף הקרוב.
בין המתנות:  חולצת בייסיק לנשים וגברים ברשת פוקס, מטרייה מתקפלת בניו פארם,  משקה טריקולנד בקפה גרג, צעיף פליז ברשת זיפ,  מניקור אקספרס או שיזוף במכונת שיזוף ב- PM אקספרס, תיק צד לנשים ברשת סקופ,  מרק בתוספת לחם וחמאה בארומה,  ספל עם תמונה בעיצוב אישי ברשת הלד, רביעיית פלייסמנטים  או שלישיית מגבות במארז רשת ורדינון,  נעלי בית לגברים ונשים ברשת טו גו,  חלוצת מעבר לילדים ברשת  גולף קידס,  חליפת פוטר לילדים ברשת סולוג,  צעיף אופנתי ברשת ספרינג,  שמיכה מפנקת ברשת אפרודיטה,  משקפי קריאה למבוגרים או משקפי שמש לילדים באירוקה, תבנית מאפינס או קערה להגשה ואפיה ברשת נעמן, כרטיס להצגת תיאטרון מחפשים אהבה, קפה ומאפה גדול או עוגת פס במאפה נאמן.

מנהלת השיווק של קניון עזריאלי  קרית אתא נעמי אלדס מסבירה: עזריאלי קרית אתא הוא קניון שמשדר אופנה, צעירה המתואמת לכל המשפחה.  המטרה  ביריד החורף היא להעניק ערך מוסף בחוויית הקנייה, ולפנק את הרוכשים במתנות ייחודיות  לבחירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות