fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסד טכני וקנס לנערים ג' של אתא

לטענת השופט הקבוצה לא התייצבה למשחק ביתי נגד בני סכנין. זעם במועדון שטוען כי השופט פסל את המגרש. אתא הגישה ערעור
"אסגור את כל מחלקת הנוער אם לא ישנו את ההחלטה". יוסי גבאי (צילום: נחום סגל)

זעם במחלקת הנוער של עירוני קרית אתא על ההתאחדות לכדורגל. לפני שבועיים הייתה אמורה קבוצת נערים ג' של המחלקה לארח את קבוצת בני סכנין. משחק צמרת בין המובילה מסכנין לסגניתה מאתא.

שופט המשחק ציין בדו"ח שהעביר להתאחדות לכדורגל כי עירוני קרית אתא לא התייצבה למשחק הביתי שלה, בעוד הקבוצה האורחת והוא עצמו המתינו לה. בעקבות דו"ח השופט זומנה הקבוצה לוועדת משמעת, ככל הנראה נציג מהמועדון לא הגיע לדיון ושופט בית הדין פסק על הפסד טכני לחובת עירוני אתא ובנוסף גם על קנס בסך 500 שקלים.

"אסגור את כל מחלקת הנוער אם לא ישנו את ההחלטה". יוסי גבאי (צילום: נחום סגל)

בקרית אתא קיבלו את ההחלטה בתדהמה. מנהל האיצטדיון ומנהל מחלקת הנוער, יוסי גבאי, הגיב בכעס: "אני לא מבין את השופט. המשחק היה אמור להתקיים לפני שבועיים, בסוף השבוע שהיה גשום. כל הקבוצה שלנו התייצבה למשחק, השחקנים ישבו בחדר ההלבשה על פי הוראה שלי. אמרתי להם שאין טעם שיתלבשו מתוך ידיעה שהשופט יפסול את המשחק בגלל תנאי המגרש. ואכן כך היה. השופט הודיע לי באופן אישי כי הוא פוסל את המגרש ואין משחק. שחררתי את השחקנים הביתה. השבוע נודע לי כי קיבלנו הפסד טכני. איך יתכן, נראה לך שלא נתייצב למשחק ביתי שלנו. אני לא מתכונן לוותר, אסגור את כל מחלקת הנוער אם לא ישנו את ההחלטה ויקבעו לקיים משחק חוזר. זה השפלה בשבילי שאנחנו לא מתייצבים למשחק ביתי. לא אוותר, הקבוצה הזו מתמודדת על האליפות ובלי קשר זה עניין עקרוני איאבק עד שהצדק יצא לאור". סיכם גבאי.

יצוין כי גבאי ערער על ההחלטה ובימים הקרובים יתקיים דיון חוזר בעניין. בינתיים, בשבת שעברה נוצחה הקבוצה על ידי הפועל חיפה והיא ירדה מהמקום השני למקום הרביעי כשהיא מרוחקת מסכנין שמדורגת במקום הראשון בהפרש של 12 נקודות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות