fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדרבי של אתא

אחרי שנים ללא דרבי קרייתי בליגה הלאומית בכדורסל התקיים ביום שלישי בקרית אתא משחק דרבי. הסתיים בניצחון של אתא 78:100
צילום: דורון גולן

שנים חיכינו לדרבי קרייתי בכדורסל. ביום שלישי קיבלנו, אבל לא לדרבי הזה פיללנו. המארחת עירוני עזריאלי קרית אתא הביסה את העולה החדשה לליגה הלאומית מכבי קרית מוצקין בתוצאה 78:100.

זה התחיל טוב עם רבע ראשון צמוד והפכפך, אבל ללא הגנות. בתום הרבע אתא הובילה 26:28. בחמש הדקות הראשונות של הרבע השני המגמה נמשכה ואז אחרי שמוצקין עשתה מהפך ועלתה ליתרון 39:37, חל שינוי קיצוני במשחק ההגנה של אתא. חניכיו של שקד שוהם "חנקו" את האורחים והמשיכו במשחק ההתקפה שאפיין אותם גם ב~15 הדקות הראשונות. תוך כמה דקות אתא עשתה ריצה של 0:9 והחזירה לעצמה את היתרון 39:46. עד תום הרבע הפער קפץ לדו ספרתי ובתום המחצית הראשונה לוח התוצאות הראה 44:54 לאתא.

בהפסקה מאמן מוצקין יוסי שוורץ הבהיר לחניכיו שאי אפשר לנצח משחק עם כל כך הרבה טעויות, בטח לא מול קבוצה חזקה כמו עירוני קרית אתא ועוד בביתה. השחקנים שמעו, אבל לא הפנימו והמגמה נמשכה, מוצקין המשיכה בשרשרת הטעויות ואתא המשיכה להלום בהתקפה וגם משחק ההגנה שלה שיבש למוצקין את המשחק. בתום הרבע השלישי הפער עלה ל~61:80, כשהרבע הסתיים בתוצאה 17:26. במצב הזה הרבע האחרון הפך לגרבג' טיים גדול ובסיומו מוצקין ניצחה 78:100.

צילום: דורון גולן
מספר 1 במגרש. רודני אלכסנדר (צילום: דורון גולן)

אתא בהחלט יכולה להיות מרוצה מהמשחק, היא קלעה בממוצע 25 נקודות לרבע ובשלושת הרבעים האחרונים ספגה בממוצע 17 נקודות. בנוסף שישה שחקנים מאתא קלעו בדו ספרתי.

קלעו לאתא: רודני אלכסנדר (המצטיין במשחק _ 26 נק', 8 ריב', 6 אסיס'), מאליק קוק 17, דניאל דנינו 12, גיא דותן ושגיב דוד 11 כ"א, גל חלמיש 10, רועי יחיא 6, יונתן לוי 5 וירין איינהורן  2.

קלעו למוצקין: פלורין קמבל 23, נועם מטלון 16, ג'סטין ג'קסון 14, יבגני ליוטרין 9, איגור סימין 7, ליאור שגב 5 וניב אוזן 4 נק'.

מאמני הקבוצות החמיאו ליריבות. מאמן מוצקין יוסי שוורץ: "אתא קבוצה מצוינת, קבוצה שנבנתה לאליפות ובבית שלה קשה מאוד לנצח אותה. קבוצת התקפה מוכשרת מאוד. בחצי השני לא שיחקנו טוב, עשינו הרבה טעויות, וכשעושים טעויות נענשים". אחרון מהדרבי.

מאמן אתא שקד שוהם: "מוצקין קבוצה טובה מאוד, הם היקשו עלינו, בעיקר במחצית הראשונה. נכון שבסוף נגמר בתוצאה גבוהה, אבל עבדנו קשה. אני מאוד מרוצה מהעובדה ששישה שחקנים אצלנו קלעו בספרות כפולות".

ביום שלישי תצא אתא למשחק חוץ ביבנה ומכבי מוצקין תארח את הפועל עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות