fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרבי נערים א': קבוצה 10

קבוצת נערים א' של מכבי צור שלום התייצבה בשבת למשחק העשירי שלה העונה עם מאזן מושלם של תשעה ניצחונות בתשעה משחקים. במשחק העשירי חיכתה לה עירוני קרית אתא למשחק דרבי של הקריות - סוג של מוקש. לא מוקש ולא נעליים . חניכיו של דני רבינוביץ' ניצחו 0:3 והם שועטים לאליפות
עירוני קרית אתא
עירוני קרית אתא (צילום: איסר רביץ)
ליאור פרבר
הטריף את שחקניו, זה לא הספיק. ליאור פרבר (צילום: איסר רביץ)

"אני מזכיר לך, בשבת דרבי", זו לשון ההודעה שקיבלתי בשבוע שעבר לקראת משחק הדרבי של נערים א' בכדורגל בין עירוני קרית אתא המארחת ומכבי צור שלום. שמונה קבוצות ישנן בכל אחת משתי המחלקות, זה אומר שמונה משחקי דרבי בכל סיבוב ובסך הכל 16 משחקי דרבי בעונה. את הדרבי הזה של נערים א' לא חשבתי להחמיץ, לא רק בגלל ש'הד הקריות' קבע עובדה בשטח ומגיע לסקר כל דרבי, בכל קבוצת גיל (הפידבקים מדהימים), אלא גם בגלל שסיקרן אותי מאוד לראות את הקבוצה הכי מצליחה בשתי המחלקות- מכבי צור שלום. הקבוצה שיחקה העונה תשעה משחקים, (עד המשחק עם צור שלום), שבעה בליגה ושניים בגביע, ובכולם ניצחה. היא מובילה בראש טבלת הליגה וכבר פתחה פער נקודות משמעותי מהמקום השני, ולמרות שנותרו עדיין משחקים רבים, אפשר לומר שהקבוצה הזו בדרך לזכייה באליפות.

ליגת פח? גם מכבי חיפה קיבלה בראש יש שאומרים, אולי בצדק מסוים, שליגת נערים א' צפון היא ליגת פח, יש בזה משהו. 12 קבוצות משחקות בליגה, שמונה מהן מהמגזר הערבי, שקבוצות הבוגרים שלהן משחקות בליגות ב'-ג' ורק אחת בליגה א' -אחווה עראבה, וגם היא מדורגת שם במקום האחרון. שתי הקבוצות הבכירות של הליגה הן קרית אתא, שקבוצת הבוגרים שלה צמודה לעראבה מתחת לקו האדום, ומכבי צור שלום, שמדורגת קצת יותר גבוה.

עירוני קרית אתא
עירוני קרית אתא (צילום: איסר רביץ)

את מאמן מכבי צור שלום, דני רבינוביץ', וחניכיו לא מעניין מה אומרים, ליגת פח, ליגת קרש, או ליגת בלוף, הם עושים את שלהם ובאים כל שבת לתת בראש. ואולם התשובה המוחצת שלהם לכל המלעיזים הייתה בשני משחקי גביע המדינה מול שתי קבוצות שמשחקות בליגות בכירות, מכבי חיפה שמעון בחוץ והפועל הוד השרון בבית. צור שלום ניצחה בשניהם 0:2 ו~1:2, בהתאמה, ועוד ידה נטויה. שמונה משחקים בליגה (כולל צור שלום) שמונה ניצחונות – 24 נקודות והפרש שערים 3:42, הם תשובה מוחצת.

עברו להמשך הכתבה בגיליון סופ"ש של הד הקריות 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות