fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתח סניף ראשון של ארומה בקרית אתא

זכיינית ארומה קרית אתא מירב ויצמן: "הגיע הזמן שהרמה הגבוהה של ארומה ישראל, תגיע גם לקרית אתא , אזור עם תרבות פנאי מתפתחת וקהלים מגוונים"
סניף ארומה בקרית אתא
סניף ארומה בקרית אתא (צילום: יח"צ)
סניף ארומה בקרית אתא
סניף ארומה בקרית אתא (צילום: יח"צ)

רשת בתי הקפה ארומה, פתחה השבוע סניף ראשון וכשר בקניון עזריאלי קרית אתא. הסניף החדש יתפרס על שטח של כ- 210 מ"ר ותקופת החוזה היא לחמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות.

מנכ"ל קניון עזריאלי קרית אתא בני מויאל: "אנו מודים לרשת ארומה על האמון שנתנה בנו ועל ההחלטה לפתוח את הסניף הראשון בעיר אצלנו בקניון עזריאלי קרית אתא . מדובר בסניף כשר, שיוכל לשרת גם את התושבים הדתיים בעיר. אנו בקניון עזריאלי קרית אתא משקיעים את מרב המאמצים כדי להעשיר בעבור לקוחותינו את חווית הקניה".

זכיינית ארומה קרית אתא מירב ויצמן: "הסניף החדש עונה על דרישות האזור, גם במיקום וגם בכל הנוגע לכשרות. הגיע הזמן שהרמה הגבוהה של ארומה ישראל, תגיע גם לקרית אתא , אזור עם תרבות פנאי מתפתחת וקהלים מגוונים".

קניון עזריאלי בקרית אתא נפתח בספטמבר 2011 , כחלק המפריסה של הקבוצה בצפון הארץ . קניון קרית אתא מבקש לתת מענה לתושבי העיר והסביבה ולהוות בעבורם מרכז בילוי ופנאי. שטח הקניון 9500 מ"ר וכיום יש בו כמאה חנויות.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות