fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: יד שנייה ברוגוזין

בכל יום שלישי אחר הצהריים החנות תהיה פתוחה לקהל הרחב
חנות יד שנייה ברוגוזין. צילום: דוברות העירייה
חנות יד שנייה ברוגוזין. צילום: דוברות העירייה

בשנת הלימודים תשע"ח תחל לפעול בחטיבה העליונה רוגוזין בקרית אתא חנות יד 2, שתופעל על ידי תלמידים "נאמני קיימות", ותאפשר להורים, למורים, לתלמידים ולקהל הרחב לרכוש בגדים איכותיים ומשומשים במחירים סמליים.

החנות החלה לפעול בשנה שעברה כפיילוט נקודתי במסגרת תוכנית הקיימות הפועלת בבית הספר, כאשר כל ההכנסות ממכירת הבגדים הועברו במלואם למען פעילות קיימות ואיכות הסביבה ולמען עזרה למשפחות נזקקות בקהילה. לאור ההצלחה וההיענות הגבוהה, החליטה השנה הנהלת רוגוזין להעצים את הפרויקט ואת התלמידים שמובילים אותו ולהפעיל את החנות באופן רשמי ומסודר לאורך כל השבוע, כאשר בכל יום שלישי אחר הצהריים החנות תהיה פתוחה גם לקהל הרחב.

בגדים במצב מצוין (צילום: דוברות העירייה)
בגדים במצב מצוין (צילום: דוברות העירייה)

את מיזם הקמת החנות הגו התלמידים בשיתוף עם המורים רוני דוניץ ודניאל חייט, ובסיוע שניים ממתנדבי שנת השירות הפועלים בעיר. התלמידים שמשתתפים בפרויקט עוברים הכשרה במהלך שנת הלימודים, במסגרתה הם לומדים אודות אורח חיים מקיים כאשר גם מורי בית הספר עוברים השתלמות ופועלים לכתיבת תוכנית לימודים בית ספרית לקידום סביבה ירוקה.

מנכ"לית רוגוזין, ברוריה הספל: "בית ספרנו דוגל בשותפות, מעורבות אחריות ובהקניית השכלה וערכים של מעורבות ואחריות לסביבה. אנו מאמינים בצורך לחנך דור של אזרחים אחראים ואכפתיים הנחשפים לנושאים סביבתיים, מעורבים בחיי הקהילה ומודעים לצורך לחיות בחברה השומרת על משאביה למען הדורות הבאים".

על משאביה למען הדורות הבאים. "

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות