fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרייתים: ישראל ישראלי, האמיתי

ישראל ישראלי. צילום: דורון גולן
ישראל ישראלי. צילום: דורון גולן
ישראל ישראלי. צילום: דורון גולן
ישראל ישראלי. צילום: דורון גולן

זה אחד השמות הכי מפורסמים בארץ, הבנקים אוהבים להשתמש בו, משרד הפנים, גופים גדולים שמחפשים שם כללי לישראלי הממוצע: ישראל ישראלי. מתברר כי מאחורי השם נמצא באמת אדם בשם ישראל ישראלי, 49, מקרית אתא, שעבורו השם הוא חלק מממנו.

מילון "ויקימילון" מגדיר את ישראל ישראלי "ביטוי המשמש לתיאורו של אדם ממוצע בישראל. לישראל ישראלי יש שלושה ילדים. ישראל ישראלי מרוויח כ-8000 שקלים בחודש". ככל הידוע יש כשישים בני אדם בישראל בשם הזה ורק אחד בקריות.

ישראל ישראלי נולד בכלל בשם ישראל דוידאשוילי וכעלה עם הוריו ארצה בגיל שש, שינו ההורים את שם המשפחה והוא נהיה ישראל ישראלי. "כל מי שפוגש אותי בפעם הראשונה נשאר בהלם, הוא צוחק "כשאני אומר את השם שלי הם לא מאמינים לי אז אני מוציא את התעודת זהות ומראה להם. במשך השנים אנשים כבר למדו להכיר אותי אז כל מי שאני נמצא איתו בקשר כבר מכיר את השם שלי ולא מתפלא".

ישראלי עובד כבר 32 שנה במפעל "גל כיפוף" ומשמש גם כשליח של המפעל, מה שמפגיש אותו עם אנשים וגורמים רבים במהלך היום "הלכתי להגיש מסמכים למכרז מטעם החברה וביקשו לדעת את השם שלי, אז אמרתי לפקידה. היא לא האמינה לי וקראה לקצין ביטחון שבדק את התעודת זהות שלי ואמר לכולם שהגיע מישהו מפורסם והזמין אותי לקפה. בבנקים בעיקר מתלהבים מהשם שלי, כשאני מגיע לבצע הפקדות והפקידות רואות את התעודת זהות שלי הן קוראות למנהלים לבוא לפגוש את השם הכי מפורסם בבנק".

מה שישראל ישראלי אוהב הכי הרבה זו קבוצת הכדרוגל מכבי חיפה "זו קבוצה שהלב שלי מלא בה" הוא אומר ומציג את התליון עם סמל הקבוצה "אני גר היום בדיור מוגן בבית שהיה של הוריו של יניב קטן וישן בחדר שבו ישן יניב קטן".

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל' 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות