fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריות: עלייה של 150 אחוז בעבירות הסמים לעומת הקיץ שעבר

מפקד תחנת זבולון תנ"צ בני אבליה מסכם את החופש הגדול והפעילות של יחידת "שומר הלילה". אבליה: "תוכנית שומר הלילה, הייתה מוצלחת מאד. נעשה הפקות לקחים לקראת החגים ומה מהפעילויות אנו משמרים לשנה הבאה"
תנ"צ בני אבליה
תנ"צ בני אבליה (צילום: רותם כבסה)

סיום החופש הגדול ירווה קצת נחת גם למשטרת ישראל. במהלך החופש הגדול תוגברה תכנית שומר הלילה הייחודית של תחנת זבולון במאות שוטרים שתגברו יחד עם היחידה למניעת ביריונות בתחנה. תכנית "שומר הלילה"פועלת מידי סופ"ש חמישי- עד שבת בכל השבוע ובימי החופש הגדול נערכו בכוחות מתוגברים.

תנ"צ בני אבליה
" שומר הלילה תמשיך בסופי שבוע ובחגים". תנ"צ בני אבליה (צילום: רותם כבסה)

 מפקד תחנת זבולון תנ"צ בני אבליה מסכם את חודשיים עמוסים בימים החמים ביותר של השנה. לדברי אבליה אין כל שינוי במגמות הפשיעה, כמות התיקים שנפתחו הייתה זהה אך הוא מצביע על עלייה בעבירות הסמים.

אבליה: "השנה יש עלייה במעורבות בשימוש בסמים והסחר בסמים בכל הקריות בקרב בני נוער. נפתחו יותר תיקים. מדובר בעלייה של 150 אחוזים בשימוש בסמים בעיקר מריחואנה וחשיש. במקביל נראה עלייה דרסטית באירועי שפיכות אלכוהול. מאות בקבוקים, נשפכו על ידי השוטרים בניגוד לשנה שעברה. עשרות דוחות ניתנו על הקמות רעש כנגד בני נוער במקומות ציבוריים. פעילות שפיכת האלכוהול והקמות הרעש מטרתה "איכות חיים", הביאו לרגיעה באירועים אלימים בקרב בני נוער.

"תוכנית שומר הלילה, הייתה מוצלחת מאד. נעשה הפקות לקחים לקראת החגים ומה מהפעילויות אנו משמרים לשנה הבאה. ההיערכות והכוחות בשטח, בפארקים הוכיחה את עצמה ויפעלו כך גם בשנה שעברה. תוכנית שומר הלילה תמשיך בעיקר בסופי שבוע ובחגים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות