fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקריון יקיים יריד תעסוקה לבני נוער

היריד יתקיים ביום ראשון הבא (12.5) בשעות 18:00- 20:00 . הכניסה חופשית ומיועדת לגילאי 16 ומעלה
מצוקת חניה. הקריון (צילום אסף לוי)
הקריון (צילום אסף לוי)

קניון הקריון יקיים יריד תעסוקה לבני נוער במסגרתו מאות צעירים המחפשים עבודה לתקופת חופשת הקיץ, יוכלו ליצור קשר בקלות ובנוחות עם עשרות מעסיקים פוטנציאליים המחפשים עובדים לתקופה זו. ביריד התעסוקה ייקחו חלק עשרות עסקים מתחומים מגוונים: רשתות מזון, קייטנות, חנויות ובתי עסק, ענף התחזוקה ועוד.

מנכ"ל הקריון דודו שגיא
אנו גורם מרכזי בחיי התושבים. מנכ"ל הקריון דודו שגיא (צילום: דנה קדוש)

לדברי דודו שגיא, מנכ"ל הקריון: "אנו כגורם מרכזי בחיי התושבים באזור, לקחנו על עצמנו משימה חברתית והיא להנגיש את אפשרויות התעסוקה עבור אותם צעירים ובני נוער המחפשים עבודה. אני אישית רואה קניון הקריון ממשיך במיזם החברתי ומפגיש בין בני נוער המחפשים עבודה לבין מעסיקים פוטנציאליים ביריד תעסוקה ענק זו השנה השלישית ברציפות.

יריד התעסוקה השנתי השלישי לנוער של הקריון לקיץ 2013, ייערך ביום ראשון (12.5) מתוך רצון והשתלבות של צעירים בשוק העבודה כחלק מתהליך של אימוץ ערכים כמו אחריות, עצמאות כלכלית ומעורבות – זאת כמובן כל עוד לא חלה פגיעה בלימודים שמהווים מפתח חיוני להתפתחות הצעירים בעתיד".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות