fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צעיר ניסה להימלט משוטרים סמויים ופגע באחד מהם

עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ
עו"ד אביעד חייט | צילום: יח"צ

צעיר בן 24 נעצר לאחר שניסה להימלט מנהג שאיים עליו וכאשר ניסו שוטרים סמויים לעצור אותו הוא ניסה להימלט מהם ואף פגע באחד השוטרים לאחר שלא זיהה שמדובר בשוטרים סמויים וחשש לחייו.

האירוע התחיל במהלך נהיגה פרועה בכביש בין שני נהגים שעקפו אחד את השני עד אשר החשוד הבחין שנהג השני מניףלעברו סכין ועושה תנועה של שיסוף הגרון. הוא ניסה להימלט תוך נהיגה מסוכנת אולם הנהג השני הספיק להתקשר למשטרה ולדווח על איומים כביכול שנעשו על ידי החשוד.

עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ
עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ

ניידת סמויה של המשטרה שבה שני שוטרים לבושים בבגדים אזרחיים ניסתה לחסום את דרכו של החשוד. כשיצאו ממנה שני השוטרים שלבושים בבגדים אזרחיים חשב הצעיר שמדובר בחבריו של הנהג השני שהגיעו על מנת לפגוע בו. לטענת עורך דינו, אביעד חייט, החשש לחייו הוביל אותו לנסות להימלט תוך נסיעה לאחור שבה פגע ברכב אחר ואז ניסיון נוסף להימלט תוך שהוא פוגע באחד השוטרים הסמויים.

"החשוד הוא הקורבן" טען עו"ד חייט בבית משפט השלום בקריות שבו ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו. השופטת לובנה שלאעטה חלאילה החליטה כי אין הצדקה להאריך את מעצרו של החשוד והורתה על שיחרורו למעצר בית בפיקוח אביו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות