fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס ראש העיר לנוער מצטיין בקרית ביאליק

פרס ראש העיר לנוער מצטיין (צילום: דוברות קרית ביאליק)
פרס ראש העיר לנוער מצטיין (צילום: דוברות קרית ביאליק)

מעל 300 תלמידי בתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים והתיכון בקריית ביאליק, מקבלים את פרס ראש העיר לנוער מצטיין 2016. הטקס מתקיים במעמד ראש העיר, אלי דוקורסקי. כמדי שנה, לקראת סיום שנת הלימודים, נערך הטקס המסורתי בו מעניק דוקורסקי, את פרס ראש העיר לנוער מצטיין.

זו השנה השמינית בה מוענקות תעודות על הצטיינות יתרה בלימודים, התנדבות חברתית ושיפור משמעותי בהישגים. בטקס המרשים נכחו מנהלי בתי הספר, סגל המורים ומשפחות התלמידים.

דוקורסקי, בירך את המשתתפים: "תלמידי יקרים, הגעתם למעמד זה בזכות עבודה קשה לאורך כל השנה. המורים והמנהלים שלכם קיבלו החלטה לבחור את התלמידות והתלמידים המצטיינים מבין רבים אחרים , המצטיינים לא רק בלימודיהם אלא גם אלו שתרמו תרומה חשובה למען הקהילה, למען בית הספר. אנו מעניקים היום את תעודות ההצטיינות גם לאלו שלקחו החלטה על למידתם ושינו באופן משמעותי את הישגיהם והגיעו לתוצאות מרשימות. אני גאה בכל אחד ואחת מכם".

פרס ראש העיר לנוער מצטיין (צילום: דוברות קרית ביאליק)
פרס ראש העיר לנוער מצטיין (צילום: דוברות קרית ביאליק)

דוקורסקי הודה למנהלים ומנהלות בתי הספר המופקדים על חינוך ילדי העיר: "אתם עושים עבודה מדהימה יחד עם הצוותים החינוכיים הנפלאים שמסורים לעבודתם. זאת השנה הרביעית שבמדינת ישראל מתקיימת תחרות "המורה של המדינה" וקריית ביאליק, למרות היותה עיר קטנה במדינת ישראל מדי שנה בשנה מציבה מועמדת לתואר מבין 50 המורים המגיעים לשלב הגמר. שתי מורות אף זכו בתואר הנכסף". כמו כן, הודה דוקורסקי לעובדי אגף החינוך בראשות עמי ראובן.

דוקורסקי הבטיח להמשיך ולהשקיע בחינוך: " אנחנו יותר מכל עיר אחרת בארץ משקיעים בחינוך ונמשיך בדרך זו כדי שהילדים שלנו ימשיכו לקבל את החינוך הטוב ביותר, ימשיכו להצליח".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות