fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עונג שבת

שארלוט
שארלוט
שארלוט
קינוח של ביסטרו קפה שארלוט

מסעדות ביסטרו ותיקות וייחודיות מקפידות  לאורך השנים  על צוות רחב ידיים בהכנת המנות, המכונה גם "מאחורי הקלעים של הצלחת".  מסעדות ביסטרו ומסעדות שף יוקרתית מקפידות על אופן הכנת המנות על היצירתיות בהגשת האוכל ובאסתטיקה הנראית לעין. לצד האווירה המעולה, כוס יין משובח ,הסופ"ש שלכם יהיה מושלם.

על הפקת  המנות אמון צוות שלכם של שפים, סו- שפים, טבחים וקונדיטורים. הם אחראים על הניחוחות ושילוב הטעמים שמורגשים היטב בצלחת. במטבח הצרפתי יש הקפדה יתרה בחלוקת התפקידים. הסו-שף, המכונה גם "סגן שף" אחרי על התכנון ותפעול המטבח והמנות בכל יום ובתפקידו מחליף את השף בהיעדרו. חלק נכבד לסו -שף הוא בהכשרת סטג'רים, טבחים ועוד.  במסעדות עם ניחוח צרפתי יש הפרדה בין המטבח לתפקיד הקינוחים שמציעה עולם  שלם של טעמים בניצוחו של השף קונדיטור.

****דרושים עובדים בביסטרו קפה שארלוט****

שארלוט, ביסטרו פריזאי בקרית חיים מציע: ארוחת בוקר, עסקיות צהריים, ארוחת ערב רומנטית, קינוחים וקפה.  שעות הפעילות: ראשון- חמישי  24:00 – 09:00, שישי, 02:00 – 08:00 שבת: 01:00 – 09:30 עד אחרון הלקוחות.
רחוב אחי אילת 12 קרית חיים.  

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות