fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"סוד ההצלחה: אמונה עצמית"

חלי ממן כוהנת הדיאטות מעכו פתחה את שנת 2014 בצעדי ענק
חלי ממן צילום: עידו לביא
חלי ממן צילום: עידו לביא

היום ב"הד הקריות"

חלי ממן כוהנת הדיאטות מעכו כבשה את כל הארץ.  את שנת 2014 ממן פתחה בצעדי ענק. מלבד כ-18 אלף משתתפים פעילים ו- 5,040 משתתפים שנמצאים במשקל יעד. בנוסף, היא מובילה 20 קבוצות תמיכה בצ'ילה שנהנות מאווירה משפחתית עם שיחות אישיות וקו פתוח וישיר.  ואך נכנסה ישירות למיינסטרים עם חיקוי  בהשראתה בתוכנית ארץ נהדרת.

ממן הופיעה בספרם של יואל סולם ורפי אדרי, המביא את סיפורם של תשעה מהיזמים הבולטים והמצליחים במדינת ישראל. מדובר באישים ישראלים בכוונה תחילה, כדי להראות שההצלחה הנה ברת השגה וקרובה לכל אחד מאתנו. בנוסף לקבוצות התמיכה השבועיות, היא  מפעילה אתר אינטרנט ידידותי ואפילו אפליקציה תומכת להרכבת תפריטים בסמארטפונים, שניהם מפורטים ומזמינים וחינמיים. לאחרונה פיתחתה מוצרי מזון ייחודיים הנמכרים תחת המותג שלה והיד עוד נטויה.

חלי ממן צילום: עידו לביא
חלי ממן צילום: עידו לביא

ממן: "סוד ההצלחה: אמונה עצמית! הדבר הראשון שאדם צריך לכל סוג של הצלחה זה לחפש אדם אחד שמאמין בו וביכולות שלו. אנחנו צריכים ללמוד לשתף אנשים שיש להם את הכוח להרים אותנו, לחזק ולדחוף ברגעי קושי. אצלי, זה היה בעלי, מיקו שעוד מהקבוצה הראשונה שפתחתי לפני 13 שנה היה הראשון שהאמין בי, דחף אותי וכל הזמן דאג לומר כמה הוא יודע שאני מסוגלת להכל. גם אם לפעמים מתחילים תהליך ללא אמונה עצמית, אומרת ממן, כשיש מאחורייך חומת אמונה חזקה ויציבה היא סוחפת וגורמת לך להאמין גם".

 עברו לכתבה המורחבת ב"הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות