fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נציגות לחיפה והקריות בעונה החדשה של "היפה והחנון"

משתתפי היפה והחנון (צילום: יח"צ)
משתתפי היפה והחנון (צילום: יח"צ)

העונה החדשה של "היפה והחנון" בערוץ 10, תעלה ביום שני הבא 23.12 בשעה 21:00. ישנו חנון שמגיע לתכנית עם אמו, חנון מיליונר, עולה חדש מסין ותאומות זהות שחולקות ה-כ-ל. את העונה החדשה מנחה מיכאל הנגבי.

בעונה הרביעית של התוכנית "היפה והחנון", ישנה נציגות נכבדת לאזור חיפה והקריות. על תקן היפה, הילה מפאנו, סטודנטית מצטיינת למדעי המחשב בטכניון מקרית מוצקין. רוצה לשבור לאנשים את הסטיגמה על בלונדיניות – אפשר להיות בלונדינית וגם חכמה.

הילה מפאנו (צילום: דנה קרן)

על תקן החנונים: אלעד אביטל, סטודנט לראיית חשבון מחיפה. יש לו פטיש לזכור תאריכים של משחקי כדורגל. חולם להצליח להגיע לדייט שני עם בחורה. שי קריינר, מתכנת, מחיפה. גיימר, מכור למנגה וסרטים מצוירים. חולם על נשים מקומיקס ויכול לבכות ממשחק מחשב. טל רונדשטיין, סטודנט להנדסה ביוכימית בטכניון, מחיפה. אשף טריקים בקלפים. ויטלי בורשטיין, חייל משוחרר, מקרית אתא. עלה לארץ מאוקרינה בגיל 5. מכור לויכוחים פוליטיים וקריאת ספרי מחשוב.

ויטלי בורנשטיין (צילום: יח"צ)
ויטלי בורנשטיין (צילום: דנה קרן)
אלעד אביטל (צילום: יח"צ)
אלעד אביטל (צילום: דנה קרן)

"היפה והחנון" עוקבת אחר 11 בנים משכילים אך מאותגרים חברתית ו-12 בנות יפיפיות ומאותגרות אקדמית. הם מצוותים לזוגות ונאספים למגורים משותפים תחת קורת גג אחת. ביחד נאלצים המתמודדים ללמוד אחד על עולמו של השני ולעבור תהליך מרגש של שינוי. 11 הזוגות יתחרו אחד בשני כאשר הזוג שיעבור את השינוי המהותי הגדול ביותר יזכה בפרס כספי של – 200 אלף שקלים.

שי קריינר (צילום: יח"צ)
שי קריינר (צילום: דנה קרן)
טל רונדשטיין (צילום: יח"צ)
טל רונדשטיין (צילום: דנה קרן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות