fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נמל חיפה מציג את הפנטסיה הגדולה

"פנטסיה", היא אניית הקרוז הגדולה ביותר שעגנה בנמל חיפה עד היום. עלון החברה המפעילה את האנייה מספר על שירות של "6 כוכבים". נתוני האנייה והמראה שנגלה מכל רחבי העיר חיפה מצדיק ככל הנראה את ההגדרה. ה"פנטסיה" שהושקה בשנת 2008, היא בבעלות איטלקית ונושאת דגל איטלקי, גם סגל הפיקוד הוא איטלקי. אורכה 1,093 רגל וגובהה 124 רגל. משקלה (דחי) 133.500 טון.

צילום: עיריית חיפה

על סיפון הפנטסיה כ-4,000 נוסעים וכ-4,000 אנשי צוות. באנייה 107 סוויטות, 532 תאים, 13 סיפונים, מעליות, 3 בריכות שחיה חיצוניות ובריכה אחת מחוממת. כל השירותים הציבוריים ברמה הגבוהה ביותר הקיימת כגון ספא ובו 12 בריכות ג'קוזי, סלון יופי, אולם מופעים ענק, 12 ברים וחדרי אוכל עם מטבח גורמה איטלקי, קזינו, חנויות, מכבסות לרשות הנוסעים יחד עם שירות חדרים 24 שעות ביממה. סולריום וחדר אוכל תחת כיפת זכוכית ענקית.

צילום: עיריית חיפה

ראש עיריית חיפה יונה יהב: "אין זה פלא שכמות התיירים עלתה בצורה כל כך משמעותית. המרכזיות של חיפה בעולם הנמלי ובנוסף לאזור פיתוח תיירות הולידו את המספר המפלצתי של מעל לחמישים בתי מלון הנבנים בחיפה בזמן כתיבת שורות אלה. זאת היא הוכחה נוספת שהנמל החדש של ישראל חייב להיבנות בחיפה ולא באשדוד".

השבוע,קיבל יהב את עיטור התאחדות המלונאות בישראל לשנת 2013. זו הפעם הראשונה אי פעם בישראל שראש עירייה מקבל עיטור זה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות