fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעצבי השיער המובילים של הקריות

צילום עצמי
הראל אזולאי
מעצב השיער הראל אזולאי, הוא למעשה המעצב שנולד עם מספריים ביד. אמו הייתה בעלת מספרה במשך שלושים שנה בקרית אתא וגם אחיו הגדול, רוני, מעצב שיער. "גדלתי לתוך העולם הזה, חייתי אותו" מספר
אזולאי שבגיל 14 התחיל לעבוד במספרה. "התחלתי מהדברים הכי פשוטים, הייתי מטאטא את המספרה למכין קפה. הסתכלתי, למדתי איך מעצבים, איך מתאימים תספורות, כל מה שיכולתי ללמוד כי ידעתי שאהיה מעצב שיער".
צילום עצמי
אזולאי. צילום עצמי
את השירות הצבאי עשה כלוחם בחיל הים ולאחר שנת קבע החל את ההפלגה האישית שלו אל עולם עיצוב השיער. הוא השקיע את זמנו בלימודים, השתלמויות ועבודה אצל מעצבים אחרים ולפני כשנתיים וחצי, עם ניסיון וידע, פתח את העסק הפרטי שלו בקרית אתא, לנשים, גברים וילדים.
יצירתיית. הראל צילום עצמי
יצירתיות. הראל צילום עצמי
אצל אזולאי ניתן למצוא את כל סוגי החלקות השיער, צבע בהתאמה אישית, עיצוב מיוחדים ובעיקר, כפי שהוא מקפיד: אמינות מעל לכל. אזולאי שם לנגד עיניו את האמינות ואת שמו מעל לכל דבר אחר והשקפת עולמו היא ששמו של אדם הוא יקר ערך ומלווה אותו בכל מעשיו. "אני מעדיף לומר ללקוחה שאני לא יכול לטפל בה מאשר לגזול את כספה ולהבטיח הבטחות שווא" הוא אומר.
צילום עצמי
לא שגרתי. הראל צילום עצמי
רעיונות לא שגרתיים לעיצובים הם אהבתו הגדולה "אני זורם עם לקוחות שיש להן רעיונות לא שגרתיים משלהן או רעיונות שלי. אני אוהב את זה וזה גם מאתגר אותי לחשיבה מיוחדת. בגלל זה אני אוהב את פורים, זה החג שלי, כי אנשים נפתחים יותר לרעיונות משוגעים וזה מוציא ממני המון יצירתיות מיוחדת".
כתובת: זבולון 15 ,קרית אתא
Harel azulay :פייסבוק | 0525138175 :טלפון

אורון טובי
אורון טובי חי את החלום שחלם מאז היה ילד בן שבע. "הייתי הולך עם ההורים לחתונות, מסתכל בהתפעלות על הכלות ואני זוכר שתמיד רציתי לסרק אותן" הוא נזכר וצוחק. כשהתבגר מעט הבין שהחלום עדיין פועם בתוכו אולם באותה תקופה, היה טאבו בחברה הישראלית על גברים שרצו לעסוק בעבודות שנחשבו נשיות, בעיקר בתחום השיער.
טובי. צילום עצמי
טובי. צילום עצמי
בגיל 16 עשה טובי את מבחני הבגרות "כדי לרצות את ההורים" והחליט שהגיע הזמן להפוך את החלום למציאות. הוא למד ועבד במקביל בסלוני כלות באזור. "הייתי יושב שם ימים שלמים כדי לראות מה עושים עד שאבא שלי השתכנע בסופו של דבר ושלח אותי ללמוד ספרות אצל ליאון נחמני ומשם יצאתי לשוק העבודה" הוא מספר.
טובי עבד ולמד אצל רבים וטובים ונכנס עמוק אל תוך עולמן של הכלות. עד מהרה הצליח ליצור לעצמו שם של אחד הבולטים בענף ולפני עשר שנים החליט לקחת את החלום שלו עוד צעד קדימה ופתח את העסק הפרטי שלו בביתו בקרית חיים.
תסרוקת כלה, על אף המשמעות הפשוטה שלה, זה נושא מורכב שכולל בתוכו שזירות, סיכות, צמות מכל הסוגים, קליעות שיער וגם עיצובים בסגנון רטרו. "לסרק כלה ליום החשוב שלה זה קודם כל להכיר אותה ואת האופי שלה" מסביר טובי "היא יכולה לקחת שמלה מהאוסף שלי או לבוא עם שמלה שלה, ועל סמך כל המידע שיש לי, הרעיונות והיצירתיות, אני מתאים את התסרוקת לכלה". כל כלה יכולה להגיע ליום ניסיון
שבועיים לפני החתונה על מנת לבדוק סופית את הסגנון ולעשות שינויים של הרגע האחרון, שירות שטובי הוא בין המעטים שמעניק.
מעבר להיותו מסרק כלות, עבודתו של טובי עם כלות הובילה לכך שהוא מוצא עצמו בתפקידים נוספים ביום החשוב ולעיתים לחוץ של הכלה, קצת פסיכולוג, קצת קומיקאי, קצת מורה אבל הכי מקצועי שיש. ויש לו עצה חשובה לכלות: ביום החתונה, עדיף להגיע לבד ולעבור את תהליך התסרוקת בצורה הכי רגועה ונכונה כדי
להיות הכי מושלמת שאפשר.
כתובת: אלכסנדר זייד 41 ,קרית חיים
טלפון: 0522419391 | פייסבוק: סלון כלות אורון

דניאל לוי
כבר 25 שנה שדניאל לוי מנצח על עיצוב השיער של לקוחותיו והמספרה שלו מהווה מוקד משיכה לכל מי שרוצה לגלות מוזיקה חדשה. כיום, מנצח לוי על תזמורת של עוד ארבעה מעצבים ויחדיו הם מצליחים ליצור יצירות מופת חדשות, שמביאות לידי ביטוי את היכולות שלהם.
IMG_4431
מאז החל את דרכו, דאג לוי לשמור על ייחודיות ולשלב יצירתיות, אופנה ותודעת שרות גבוהה, בהתאם לאישיותם וצרכיהם של כל הלקוחות. "דניאל לוי" נבנה ומתבסס על אידיאל המקצועיות, עם צוות מנוסה ומקצועי בלבד. החשיבות לנתינת מענה ברמה הגבוהה ביותר, הנה חלק בלתי נפרד ממערך העבודה.
בסלון מעצבי השיער "דניאל לוי" מונה הצוות את שרית הרוש, שמעון תורג'מן, ישי איליה, אליסה ניקולאייב ודניאל לוי.
במקום, ניתן למצוא את אופנת השיער האחרונה, מוצרי טיפוח, עיצובי שיער בכל הסגנונות, הצרכים, מציאת פתרונות יצירתיים ויעילים לכל סוגי השיער. אצל לוי מקפידים שכל עיצוב יתאים לאופייה הייחודי של הלקוחה, כדי להגיע לעיצוב המושלם. תחום הכימיה עשיר וחסר גבולות, בצבעי השיער ובכל הגוונים והשיטות. כמובן שגם תחום ההחלקות נרחב ביותר וניתן לעשות את כל סוגי ההחלקות בשיטות המומחיות והייחודיות לדניאל לוי.
הידע הנרחב בעיצוב, מגיע משנים רבות של ניסיון ולימודים באקדמיות המובילות בעולם, כמו טוני וגיא, וידאל ששון, פטריק קמרון ועוד.
דניאל מקפיד לעבוד עם החברות המובילות והאיכותיות בתחום השיער, כמו לוריאל, וולה, שוורצקוף ועוד.
גולת המוצרים, שפיתח ליין ייחודי, המתאים לכל סוגי השיער ולאקלים הישראלי- COLLECTION BRIGHT – DANIEL LEVI כתובת: שדרות ירושלים 13 ,קרית ים
Daniel levi :פייסבוק | 04-8714440 :טלפון
שעות פתיחה: א',ג',ד',ה'- 00:19-00:9
9:00-14:00 -'ו', ב

מיכוס ודורית כהן
מיכוס ודורית כהן הם כנראה ההוכחה לכך שבעל ואישה יכולים לעבוד באותו עסק ולשגשג. הם הבעלים של
"מיכוס ודורית מעצבי שיער" בקרית ביאליק וסיפור אהבתם האישית התחיל מאהבה לעולם עיצוב השיער והיופי.
מיכוס ודורית. צילום; ליאור לייבוביץ
מיכוס ודורית. צילום; ליאור לייבוביץ
דורית מכירה את עולם עיצוב השיער מאז ילדותה והיה זה טבעי עבורה להשתלב בעסק המשפחתי של
אחיה. מיכוס חזר אז לארץ לאחר שהות של שנים רבות בבוורלי הילס שם עיצב את שיערן של הנשים בשכונת היוקרה. כשהתחיל לעבוד בסלון שבו עבדה דורית "זו הייתה אהבה ממבט ראשון" הוא נזכר בחיוך "כל פעם שראיתי אותה, המברשות היו נופלות לי מהידיים".
מהוליווד לקריות. מיכוס ודורית (צילום עצמי)
מהוליווד לקריות. מיכוס ודורית (צילום עצמי)
כמו בכל סיפור אהבה טוב, לפני 14 שנה הם התחתנו ומיכוס ניהל סלון כלות אחר. כשהבינו השניים שיש
להם מאגר לקוחות גדול, הם איחדו כוחות ופתחו לפני שבע שנים את העסק המשותף. היום הם מציעים ללקוחות מגוון ענק של אפשרויות: שזירות שיער משיער אמיתי ואיכותי, מוצרי שיער איכותיים, החלקות אורגניות, טיפולים מונעים וטיפולי שיקום לשיער פגום, הצללות בצבע, בילאז' (גוונים מיוחדים), תספורות בכל הסוגים, עיצוב, איפור כלות וכמובן צביעת שיער בגוון אפור ייחודי של השניים. במקום יש גם מניקור-פדיקור, שעווה ואיפור גבות קבוע.
תחום התמחות נוסף שלהם הוא יחידות שיער לנשים שסובלות מפדחות בשיער ראשן. לכל זה נוסף גם המוניטין של האמינות המוחלטת שנותנים השניים והצוות שלהם לכל הלקוחות. עבודותיהם זכו לעטר שערים של מגזינים מובילים לעיצוב שיער והם יוצרים קטלוגים עדכניים של תספורות כלה עם כל הסגנונות העכשוויים כולל איפור כלות ואיפור ערב וסטיילינג מושלם.
צילום עצמי
צילום עצמי
מיכוס ודורית עיצבו את המקום באווירה של רוגע ושלווה ומיכוס אומר "כל אחד מאיתנו יודע מה התפקיד שלו וכיצד הוא משלים את הצד השני, אנחנו עושים את הכל ברוגע ובהנאה ואוהבים לזרום עם הלקוחות שלנו כדי להגיע לתוצאה הכי טובה". האווירה הנינוחה משפיעה לטובה על הלקוחות שעד מהרה מרגישות עצמן כחלק מהמשפחה.
כתובת: דפנה 12 ,קרית ביאליק
072-3902288 :טלפון

מוטי אזולאי
כשאומרים שעיצוב שיער הוא סוג של אומנות, מוטי אזולאי, הוא דוגמא לכך. כבר כשהיה בן 13 עסק בפיסול וציור אך בתוכו בערה אש של יצירה נוספת. "זה היה סוג של דחף פנימי לעסוק בתספורות" הוא מספר "משהו פנימי שבער בתוכי וחיכה לצאת".
הרגע הזה הגיע כשהיה בן 17 והעז להחזיק מספריים ולהתחיל לעשות תספורות לחברים ובני משפחה. רק לאחר הצבא החליט לעסוק בזה בצורה מקצועית ולמד אצל שוקי זיקרי בתל אביב. אזולאי היה מעצב שיער בכיר במשך שנתיים אצל שוקי זיקרי בתל אביב עד שתאונת אימונים במהלך שירות מילואים הביאה אותו
חזרה לקריות לנהל במשך שלוש שנים את המספרה של מולה סנטר.
שלמות. אזואלי צילום עצמי
שלמות. אזואלי צילום עצמי
כשהחליט לצאת לדרך עצמאית נסע לשורה של השתלמויות בחו"ל ומאז הוא נמצא במספרה שהקים בקרית ביאליק. תספורות מקו האופנה העדכני ביותר, שזירת שיער, החלקות שיער ולמעשה כל מה שקשור באופנת השיער. "אנחנו לומדים להכיר את הלקוחות שלנו כדי להתאים להם את העיצוב הכי נכון" מספר אזולאי
"במשך השנים ועם הניסיון, פיתחתי שיטה ללמוד ולהכיר את מי שמגיעים אלי, החל מהאיפור והבגדים ועד להתנהגות שלה וזאת כדי להתאים את העיצוב הנכון ביותר".
צוות מומחים אצל אזולאי צילום עצמי
צוות מומחים אצל אזולאי צילום עצמי
בנוסף לאזולאי יש במספרה צוות של מומחים כמו עמית מרימה שמומחה לתספורות גברים וזקנים של גברים. אשתו, מירי אזולאי, מומחית איפור שמכונה גם "מאפרת על". הבת, שירז אזולאי, שמתמחה בבניית ציפורניים. שרית לדר, המומחית בתחום המניקור-פדיקור ועיצוב גבות.
כתובת: שדרות ירושלים 9 ,קרית ביאליק04-8717266 :טלפון Moti_azulay :אינסטגראם

כפיר מאמו
כפיר מאמו הגיע אל עולם עיצוב השיער בזכות הצבא, או נכון יותר עקב פגיעה שעבר במהלך שירותו הצבאי בהנדסה קרבית. את שנתו האחרונה בשירות עשה כספר צבאי "והחלטתי להיות הכי טוב" הוא מספר "כל פעם שיצאתי הביתה הייתי הולך ללמוד אצל ספרים אחרים איך עובדים ומה עושים". עד מהרה הכירו בחיל
את הכישרון שלו ואל המספרה הצבאית שלו נהרו חיילים, נגדים והקצינים הבכירים.
סטייל. צילום יח"צ
סטייל. צילום יח"צ
כשהשתחרר התחיל לעבוד כספר בבית ואצל צחי מויאל שלקח אותו תחת חסותו וכשיצר המקצוענות השתלט עליו סופית יצא לשורה ארוכה של השתלמויות ולימודים בתחום עיצוב השיעור והיופי. הסרקנות שלו הובילה אותו לחקור לעומק את רזי המקצוע ולמצוא דרכים חדשות ויצירתיות עם סביבה של אנשי מקצוע קרובים ותומכים.
כשהיה בן 24 כבר הוכתר במגזין "את" בתור מעצב השיער הצעיר המבטיח לאחר שעשה הפקת שיער עם 12 דוגמניות על במה באמצע רחוב העצמאות בקרית אתא, עיר הולדתו. לפני שבע שנים עבר למשכנו החדש בקרית אתא, שתי קומות המכילות עולם שלם של שיער ויופי. בקומה התחתונה נמצאת המספרה שם נעשים
עיצובי שיער, החלקות, תוספות שיער וצבע, הכל באווירה נעימה ומשפחתית. בקומה השנייה נעשים כל טיפולי היופי כמו מניקור-פדיקור, שעווה ומקלחון שיזוף. כפיר מפעיל את העסק עם צוות של עוד שלושה מקצוענים שמשלימים אחד את השני.
כפיר מקפיד שכל מי שעובד איתו יאמין באותם ערכים של נתינה, של הקשבה ושל תשומת לב ללקוחות. "אם מגיעה אלי לקוחה ורוצה משהו שעלול לגרום לה לנזק, אני מעדיף להפסיד את הכסף מאשר לעשות לה משהו שיפגע בה, כסף זה לא הכל, יש ערכים חשובים יותר".
דיוק. אזולאי צילום עצמי
דיוק. אזולאי צילום עצמי
מתברר כי שמו של כפיר יצא כבר ברחבי הארץ, במיוחד בתחום החלקות השיער והתוספות. לפני זמן קצר הוא הוזמן להופיע בפני מאות מעצבי שיער ולהדגים להם את כשרונו בתחום. היום מגיעות אליו לקוחות מכל הארץ על מנת לשים את הראש שלהן בידיים בטוחות.
כתובת: העצמאות 23 ,קרית אתא | טלפון: 8453336-04

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות