fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מונדיאל: יש קרנבל

תפריטים מיוחדים, מבצעים, מוצרים. ברזיל 2014, חג כדורגל שמח

שער עכבר פלוס 13.6.14בשרי או צמחוני?
רשת קפה קפה השיקה שני תפריטי מונדיאל מיוחדים: תפריט כשר וצמחוני ותפריט בשרי. התפריט בנוי ממנות איכותיות המיודעות לנשנוש וכן "דיל קומבו", לרביעייה או לזוג, הכולל מספר מנות ובירה לכל סועד. התפריט בסניפים הכשרים: יקיטורי סלמון ברוטב ברביקיו עם טבעות בצל בטמפורת בירה, פוקצ'ה אנטיפסטי עם חצילים, פלפל קלוי, שמן זית שום קונפי,

ביצת עין ופרמז'ן מגוררת, בורסקטה עם סלמון מעושן וסלסילת עגבניות, נאצ'וס ביתי עם אבוקדו וסלסה מקסיקנית, טבעות בצל בטמפורת בירה. דיל הקומבו הכשר כולל נאצ'וס עם מטבלים, טבעות בצל בטמפורת בירה, ברוסקטות עם סלמון מעושן וסלסילת עגבניות פוקצ'ה אנטיפסטי בתוספת בירות לכל סועד. טווח מחירים: 19- 199 שקלים.

התפריט הבשרי: המבורגר עם טבעות בצל בטמפורת בירה, שקשוקת מרגז, טורטיית מרגז עם טחינה, פלפלים קלויים, בצל וסומק, כנפיים ברוטב ברביקיו (קטן/גדול).

דיל הקומבו הבשרי כולל המבורגר לכל סועד, כנפיים, נקניקיות מרגז על הגריל, כרוב שוקרוט, טבעות בצל בטמפורת בירה ובירה לכל סועד. טווח מחירים: 22- 319 שקלים.

ויש גם מבצע: בירה קרלסברג או טובורג (שליש או בקבוק) ב~15 שקלים בלבד בקניית מנה מהתפריט. התפריט והמבצעים עד 13 ביולי.

גול על חשבון הבית
מסעדת ה-Black בקניון הסינמול מציעה צפייה במשחקי המונדיאל לצד בשר משובח ובירה צוננת. שימו לב: אתם מוזמנים להגיע למסעדה בחולצה של הקבוצה אותה אתם אוהדים וליהנות בעת הבקעת גול מצ'ייסר על חשבון הבית במתנה. מנות במחירים מיוחדים: שניצלונים ב-35 שקלים; ערימת כנפיים, שניצלונים וטבעות בצל עם שתי כוסות בירה מחבית ב~118 שקלים לזוג; צמד קוקטיילים לבחירה ב-60 שקלים.

קומבינציה לזוג
רשת מסעדות ההמבורגרים BBB השיקה תפריט קומבינציה ייחודי (לזוג), הכולל: 6 שיפודי טמפורה (2 שיפודי נקניקיות, 2 שיפודי צ'יקן, 2 שיפודי פיש), 2 מיני המבורגרים, ערימת צ'יפס וטבעות בצל, 2 כוסות של חצי ליטר בירה (קרלסברג/טובורג). בנוסף, להנאתכם, צ'ייסרים ב-10 שקלים. 

לנשים בלבד
כשהגברים יחגגו מול הטלוויזיה, הנשים מוזמנות לקפה מנדרין. הרשת מציעה מבצע לנשים בלבד עד סוף יוני: 1+1 על כל הסלטים ותוספת לחם שאור או פרנה מרוקאית. מהשעה 19:30 ועד אחרון הלקוחות. 

הוט גול או דאבל פס?
רשת ההמבורגרים מוזס מציעה שלוש ארוחות מונדיאל: ארוחת הוט גול –נקניקיית עוף מוגשת בלחמניית בריוש עם תערובת צ'ילי, חסה, בצל סגול ורוטב אלף איים פלוס תוספת ב~55 שקלים; ארוחת עוף סייד -סנדוויץ' וייאטנמי – חזה עוף בגריל, מלפפונים, סלט שורשים כבושים, נענע וכוסברה בלחמנייתסיאנה קריספית עם מיונז וייאטנמי פיקנטי פלוס תוספת ב~60 שקלים; דאבל פס- מיני ארטבורגר ומיני בקר קלאסי, 100 גרם כל אחד, בלחמניות מינימי תוספת ב-65 שקלים.

לאורך כל חודש המונדיאל, כל ימות השבוע, החל מ~17:00, יוצע האלכוהול במחירים חגיגיים: שליש גולדסטאר ב-18 שקלים, 4 צ'ייסרים ב-45 שקלים, כל הקוקטיילים ב-24 שקלים.

 רגיל או כשר?
רשת בתי הקפה לנדוור המשיקה תפריט מנות במחירים אטרקטיביים. בחלק מהסניפים יוקרנו משחקי המונדיאל. התפריט המוצע בסניפים הרגילים: נשנושים ובירה-מנת פתיחה לבחירה פלוס שליש בירה ב-39 שקלים. מנות הפתיחה: מיני פיצה, מיני שניצלונים, צ'יפס ואדממה, פוקצ'ה ועוד; עיקריות ובירה – מנה עיקרית לבחירה פלוס שליש בירה ב-59 שקלים. המנות העיקריות כוללות שניצל לנדוור, חזה עוף, מיני המבורגרים ופיצה מרגריטה איכותית.

התפריט המוצע בסניפים הכשרים: נשנושים ובירה – מנת פתיחה לבחירה פלוס שליש בירה ב-39 שקלים. מנות הפתיחה: מיני פיצה, קרוסטיני עיזים, צ'יפס ואדממה, פוקצ'ה ועוד; עיקריות ובירה – מנה עיקרית לבחירה פלוס שליש בירה ב-59 שקלים. המנות העיקריות כוללות מגוון טוסטים עם תוספות עשירות לצד סלט, דג ים בציפוי פריך עם צ'יפס, פיצה מרגריטה ומגוון פסטות.

על הכנרת
מסעדת ערמונים בצמח מציעה צפייה בשידורי המונדיאל לצד ארוחה קלילה והרבה בירה. הארוחה כוללת כריך עוף קייג'ן או כריך המבורגר לבחירה ושליש ליטר בירה מהחבית ב~59 שקלים. א'-שבת, 11:30-24:00, טל' להזמנות: 6266555- 04

מונדיאל אצל אינשטיין על הבר בקרית ים
כמחווה לזמר אריק איינשטיין, שעל שמו נקרא הפארק העירוני של קרית ים, הוחלט בעירייה לשדר בפארק את כל משחקי המונדיאל על גבי מסך ענק ולהקים במקום בתקופת המונדיאל פאב ייחודי על גלגלים אשר יעמוד לרשות קהל חובבי הכדורגל מהעיר והסביבה. הפאב והמסך יפעלו בפארק במשך כל תקופת המונדיאל עד משחק הגמר ב-13 ביולי. בימים שבהם לא יהיו משחקים מתכוונת העירייה להפעיל את המסך כקולנוע חוצות ולהקרין סרטים לילדים ובני נוער.

"אריק איינשטיין היה ידוע כחובב כדורגל מושבע ולכן זו הדרך המוצלחת ביותר להנציח אותו ובמיוחד בפארק שנקרא על שמו", אמר ראש העירייה דוד אבן צור, שיזם את הרעיון. פארק איינשטיין הפך בשנים האחרונות למוקד עלייה לרגל של תושבי הקריות המגיעים אליו כדי ליהנות מהבריזה הצוננת.

כל אירועי המונדיאל יפורסמו ביום שישי ב"עכבר פלוס"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות