fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש לנו דיווה

הזמרת הטרנסג'דרית קים קונקשיין כיכבה במועדונים, לא פעם הושוותה לדנה אינטרנשיונל, עד שיום אחד, לגמרי במקרה, גילתה את הקריות. עכשיו היא כאן, מאוד מרוצה, בעיקר מהשקט ומהאנשים
"אין כאן את הצביעות של תל אביב". קים קונקשיין
קים קונקשיין. צילום באדיבותה

מאז שנולדה הרגישה קים קונקשיין שהיא אשה. בגיל 17 עברה לתל אביב, החלה בתהליך לשינוי מין והשתלבה בתעשיית המוזיקה בעיר. אחרי שנים בעיר הגדולה, החליטה השנה לעזוב ולהתמקם דווקא בקריות. למה? כי האנשים אדיבים יותר, כי שקט פה ובעיקר כי היא מיצתה. 

ואז הגיעה דנה
קונקשיין, בת 30, נולדה בכרמיאל, שם גדלה כבן זקונים בין שתי בנות. "לא היתה לי הגדרה", היא מסבירה, "אמנם כולם חשבו שאני ילדה, כי הייתי מאוד עדינה, אז היו פונים אלי בלשון נקבה, אבל מבחינה פיזיולוגית הייתי זכר. הרגשתי את עצמי, לא הרגשתי כלואה, אבל הלכתי עם מה שהרגשתי. זה כמו שיש אנדרוגינוס ואז זה תלוי איך מחנכים אותו, אם מחנכים אותו כנקבה יגדל כנקבה. לא לבשתי שמלות או חצאיות, אבל תמיד הייתי יוצאת מהבית, כמו שלמדתי מירדנה ארזי, עם פס שחור בעיניים, לבשתי ג'ינסים צמודים, השיער שלי היה תמיד במעין תספורת קארה וכל הזמן רבתי עם אבא שלי שרצה שאסתפר".

כשהיתה בת 15, חוותה את הניסיון המיני שלה עם גבר. באותה תקופה, חבר ביקש להכיר לה מישהי שהפכה להיות אשה. בשיחת ועידה התברר שזו דנה אינטרנשיונל. "היינו מדברות בטלפון הרבה ואז הבנתי שאני רוצה להיות אשה, הבנתי שמשהו כאן לא נורמלי. אחרי הניסיון המיני הראשון שלי עם גבר הבנתי שאני אוהבת גברים, שלא אהיה לסבית, ואז כשהתחילו השיחות עם דנה, פתאום גיליתי את עצמי, הבנתי שזה משהו שרציתי כל הזמן ולא ידעתי מהו".

הכתבה המורחבת מחור ב"הד הקריות"

"אין כאן את הצביעות של תל אביב". קים קונקשיין
"אין כאן את הצביעות של תל אביב". קים קונקשיין (צילום עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות