fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יאיר מלכה מבעלי רשת גרג פתח רשת בתי קפה חדשה: ביגה

מדובר ברשת פרימיום שלשם הפעלתה הוקם מפעל בצ'ק פוסט לייצור מאפים, לחמים ועוגות. מלכה: "המטרה להביא לישראל את אירופה הקלאסית בייחודה הקולינרי והעיצובי
רשת פרימיום חדשה ביגה
קונספט בריאות. ביגה (צילום: אלעד גוטמן)
יאיר מלכה (צילום: אילן הלד)
יאיר מלכה (צילום: אילן הלד)

איש העסקים יאיר מלכה, מבעלי רשת "קפה גרג", פותח בימים אלו רשת בתי קפה פרימיום חדשה בישראל: בולנז'רי פטיסרי נוסח פריזאי-שיק. תחת השם BIGA (מקור השם ביגה= שאור באיטלקית). סניפי ביגה יכללו: מעדניית בוטיק על טהרת הבריאות, מאפים, עוגות, לחמים ומגוון רחב של קפה בטעמים ייחודיים, שיובאו במיוחד לרשת.

בימים אלה נפתחו שני סניפים ראשונים במקומות מרכזיים: ברחוב הראשי בטבעון, במרכז חורב בחיפה, ובקרוב יפתחו עוד 3 נוספים: בגרנד קניון-חיפה רח אחי אילת בקריית חיים ובקריון. מדובר ברשת בתי קפה בנוסח פריזאי-שיק, הן מבחינת עיצוב הסניפים, תמהיל המאפים, הלחמים והמעדנייה שתציע מוצרי מזון על טהרת הבריאות, ללא גלוטן, סוכר ועוד. הסניפים החדשים ישתרעו על שטח של כ – 500 מ"ר . רשת ביגה תקים בכל סניף בולנז'רי ייחודי אשר יציע מגוון רחב של דברי מאפה טריים, ביניהם: לחמים, מאפים בתפזורת, עוגות, עוגיות, פוקצ'ות ועוד. מדובר באפיית לחמי מחמצת שיאור טבעית, המיוצרת בעבודת-יד שנאפים בתנורי אבן ובחומרי גלם איכותיים וטבעיים.

רשת פרימיום חדשה ביגה
קונספט בריאות. ביגה (צילום: אלעד גוטמן)

לדברי מלכה : "לשם כך הוקם מפעל שיקרא גם ביגה המתמחה בייצור מאפים, ולחמים, עוגות, עוגיות ועוד. המפעל החדש ממוקם בצ'ק פוסט חיפה והוא משתרע על שטח של כ- 1000 מ"ר ונפתח בהשקעה של כ- 10 מיליון שקלים. המפעל מעסיק למעלה מ- 80 עובדים וישמש גם כמרכז מבקרים שיציג את תהליך אפיית המוצרים וייחודו". הרשת תציע מגוון רחב של סוגי לחמים הנאפים במקום ועשויים 100 אחוז חיטה מלאה אורגנית ממחמצת, לחם שיפון עם גרעיני פשתן וסומסום, אגוזים, זיתים, גרעיני חמנייה ,קימל, יטה מלאה עם גרעיני דלעת, עגבניות מיובשות ועוד. וכן מגוון רחב של סוגי מאפה מתוקים ומלוחים הנאפים במקום.

התפריט הייחודי המוצע הינו, על טהרת הבריאות כמו: ארוחות בוקר מביצים אורגניות, ריבות ביתיות,ירקות אורגנים, מוצרים ללא גלוטן, ארוחת בוקר עם ביצים אורגניות, מוצרים טבעיים, רזים ואיכותיים, מיצים טבעיים של ירקות ופירות שיסחטו במקום. הלקוחות יוכלו להנות מתפריט בוקר, צהריים וערב איכותי ומגוון.

הרשת החדשה תשקיע רבות בעיצוב החלל ובמראה המקום בקונספט של פריז שיק, המשרה אוירה צרפתית-כפרית. החלל משלב בתוכו מעדנייה, חנות מאפים ובית קפה שעוצב בסגנון קפה פריזאי קלאסי. לקוחות הרשת ייהנו כבר מהכניסה לסניף מניחוחות של מאפים ביתיים ואווירה של "קפיצה קטנה לפריז". עובדי הרשת יעברו הכשרה וסדנה ייחודית על מגוון המאפים והמזון המוצעים וכמובן הכשרה ייחודית על שירות קפדני אירופאי.

עוד ציין מלכה: "מדובר במהלך אסטרטגי הפונה לקהל יעד המחפש מאפים, מעדנים ובתי קפה של מוצרי פרמיום בתחום. כיום בישראל אין רשת בוטיק המתמחה באפיית לחמים, עוגות ומוצרי בריאות ייחודיים, ואנו באמצעות הקמת רשת הפרימיום ביגה נביא את הבשורה לצרכן הישראלי, את החדשנות והרעננות, לקהל אניני טעם ומביני קולינריה. במהלך השנה החדשה יפתחו עוד מספר סניפים בישראל בקונספט נוסח פריז שיק, מדובר בבחירה מדויקת וסלקטיבית של אזורים בהם תיפתח הרשת סניפים. המטרה להביא לישראל את אירופה הקלאסית בייחודה הקולינרי והעיצובי. הרשת תציע מוצרים קולינריים מובחרים וטעמים ייחודיים. כחלק מהאסטרטגיה וההתחדשות ובמטרה לשמור על מובילות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות