fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היום יתקיים בחיפה יום המורה החיפאי

במהלך יום המורה החיפאי, יעלו הורים ותלמידים סטטוסים לעמוד הפייסבוק של עיריית חיפה על מורים שנחרתו בזיכרונם
מורה אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

במהלך החודש האחרון נקראו הורים וילדים לכתוב כמה מילים על מורה שנחרת בזיכרונם, שהשפיע על חייהם והפך את שהותם בבית הספר לחוויה לימודית, מאתגרת ולא פחות חשוב גם מהנה.

במהלך יום המורה החיפאי, יועלו סטטוסים לעמוד הפייסבוק של עיריית חיפה. סטטוסים אלה ילוו את אירועי יום המורה בחיפה, שיכללו שיעורים "הפוכים" שיועברו בכיתות על ידי תלמידים, אירועי הוקרה על ידי ועדי הורים, מפגשים עם אנשי רוח וחברה בנושא מעמדו ותפקידו של המורה במאה ה-21, טורנירים בין מורים לתלמידים, ראיונות "מורים בג'ינס" והופעות סטנד-אפ על סיטואציות שרק מורים מתמודדים עימם.

יום המורה הבינלאומי הוכרז על ידי ארגון אונסק"ו לציון יום פרסומו של מסמך בינלאומי, אשר המליץ על נקיטת צעדים לשיפור מעמד המורים. בעיריית חיפה הוחלט לאמץ את הרעיון ולהרחיבו לפעילות שוטפת המתקיימת ברוח זו, לאורך כל שנת הלימודים.

ראש עיריית חיפה יונה יהב: "החלטנו לציין את יום המורה נוכח החשיבות הרבה אותה אנו מייחסים לתפקיד המורים בעיצוב הדור הבא. המורים הם ההון האנושי אותו יש לטפח. כרשות מקומית אשר בראש מעייניה עומד חיזוק והעצמת החינוך של ילדי העיר, אנו רואים לעצמנו חובה להצדיע למורים ולהודות להם על חלקם החשוב בגידול וחינוך ילדינו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות