fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ערבייה, מחבלת, צריך לרצוח את כולכם"

את הקריאות הגזעניות האלה ספגה עובדת ערבייה בתיכון קרית חיים, רק כי מכוניתה חסמה לכמה רגעים מכונית אחרת. צוות בית הספר נחלץ לעזרתה

 

 

עובדת בתיכון קרית חיים, ערבייה נוצרייה, הותקפה בתחילת השבוע בקריאות גזעניות, והכל מפני שחסמה, לכמה דקות, חנייה פרטית. צוות של התיכון, לרבות מנכ"ל תיכון קרית חיים, אילן וקנין, נחלץ לעזרתה.

בתיכון קרית חיים העדיפו שלא להתייחס למקרה, אך מהפרטים שהגיעו ל"הד הקריות", עולה כי האשה הגיעה בתחילת השבוע לעבודתה בתיכון. היא החנתה את מכוניתה בצד המדרכה הסמוכה לבית הספר, רק כדי להחתים את כרטיס הנוכחות ולאחר מכן לחפש חנייה אחרת. מתברר, כי לאחר שיצאה ממכוניתה ניסה אחד השכנים לצאת עם רכבו מהחנייה, אך לא הצליח מכיוון שמכוניתה של האשה חסמה את דרכו. כשחזרה האשה למכוניתה כדי להזיז אותה, היא מצאה מולה את השכן. ברגע שהתברר לו כי מדובר בערבייה, החל לצעוק לעברה בקולי קולות. הצעקות הסבו את תשומת הלב של עוברים ושבים, ואף היה חשש שמא מישהו עלול לחשוב שאכן מדובר בחשודה מחבלת והיא תותקף.

אילן וקנין
נחלץ לעזרת העובדת. המנכ"ל אילן וקנין (צילום: דורון גולן)

למזלה של האשה, צוות של תיכון קרית חיים, שכלל את השומר, אחד המדריכים והמנכ"ל, הגיע למקום לפני שהמקרה התפתח לחמור יותר והרחיק את העובדת אל תוך שטח בית הספר. מהפרטים הידועים, במהלך כל אותו היום, היא הייתה בהלם ובכתה רבות.

ממחוז חיפה של משרד החינוך נמסר, כי מדובר במקרה מצער. "אנו מגנים כל ביטוי של גזענות ומחנכים את התלמידים כבר מהגיל הרך לערכי הסובלנות, הדמוקרטיה והדו קיום". עוד נמסר, כי האירוע טופל ברגישות במסגרת בית הספר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות