fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ריקודים סלוניים: מקום שמיני במשחקי העולם

זוג הרקדנים הנפלא נטלי דריקר ופרנצ'סקו פריס סיימו את התחרות היוקרתית, במקום מעולה. דריקר התעלפה במהלך התחרות. תקלות חמורות מנעו מהזוג הישראלי להגיע לגמר
נטלי דריקר ופרנצ’סקו פריס
למרות הדרמה והתקלות מקום שמיני. נטלי דריקר ופרנצ’סקו פריס (צילום: אדריאן הרבשטיין)

השבוע התקיימו בקולומביה משחקי העולם לענפי הספורט שאינם אולימפיים. זוהי תחרות גדולה מאוד וחשובה ומשתתפים בה טובי הספורטאים בענפים אלה. בין הענפים שעדיין לא מוכרים כענפים אולימפיים נמצא ענף ריקודים סלוניים. משלחת מכובדת של רקדנים מצטיינים משיראל יצאה לאליפות שהתקיימה בתחילת השבוע, בתוכם הזוג הקריתי הנפלא נטלי דריקר ופרנצ'סקו פריס.

מאמנת בית ספר "אוסקר", פאני רויזמן, שהיא גם המאמנת של הזוג הישראלי סיפרה ל"הד הקריות" כי האליפות החשובה התקיימה בתנאים בלתי מציאותיים ממש. עוד לפני שהחלה התחרות היה ברור לרקדנים כי הם הולכים לחוות חוויה קשה, שכן התחרות התקיימה בארנה למלחמת שוורים. המטרה הייתה לעשות קופה יפה, שכן לארנה נכנסו 13 אלף איש וכל הכרטיסים נמכרו. אז קופה הייתה אלא שהמשטח התאים באמת לשוורים הרבה פחות לרקדנים. היו בו חורים גדולים, והייתה סכנה ממשית לבריאותם של הרקדנים. האבסורד היה שגם במהלך התחרות נעשו עבודות שיפוץ ותיקון של המשטח.

 נטלי דריקר ופרנצ’סקו פריס
למרות הדרמה והתקלות מקום שמיני. נטלי דריקר ופרנצ’סקו פריס (צילום: אדריאן הרבשטיין)

במהלך תחרות חצי הגמר עברה המשלחת הישראלית חוויה טראומטית כאשר בריקוד טנגו ספגה נטלי דריקר מכה חזקה – מרפק ישירות לשריר שעובר בין הצוואר לכתף – על ידי רקדן אחר. נטלי איבדה את ההכרה לכמה שניות, למזלה בן זוגה פרנצ'סקו פריס החזיק אותה ומנע ממנה לפול. פריס הוציא אותה מהרחבה, כל זאת אגב במהלך התחרות. מזל נוסף היה שהיו במקום כמה כירופרקטים מיומנים, טובים מאוד, אחד מהם, בכיר מאוד בעל תארים רבים בתחום, ד"ר בראין נוק, טיפל בנטלי וממש הציל את המצב. נטלי חזרה לתחרות ובין ריקוד לריקוד המשיך ד"ר נוק לטפל בה. בזכותו הצליחה נטלי לשרוד גם בתחרויות חצי הגמר, אך הצמד הישראלי לא הצליח לעלות לגמר וסיים את התחרות במקום השמיני. גם כך זה היה הישג מעולה, חסר תקדים, מעולם לא הגיע זוג ישראלי לדרוג כל כך גבוה.

אם לא די בצרות האלה, לקראת סוף התחרות, במהלך ריקוד "קוויק סטפ", החל לרדת גשם והמשטח היה רטוב ומסוכן. חלק מהרקדנים החליקו ומארגני התחרות החליטו להפסיק את הריקוד, שלא נכלל בניקוד הכללי. לפיכך בציון הסופי נלקחו בחשבון רק ארבעה ריקודים. יצוין כי במהלך התחרות זכו נטלי ופריס לעידוד של כל חברי המשלחת הישראלית, כולל גם משאר ענפי הספורט. פאני רויזמן מבקשת לציין כי הזוג הישראלי השתתף בתחרות הודות לשר הפנים גדעון סער שהעניק אזרחות ישראלית לפרנצ'סקו פריס, שהוא איטלקי במקור.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות