fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צור שלום: קבוצת חוץ לכל דבר

"קבוצות יתחזקו ועוד יהיו פה הפתעות". דני אסולין צילם: איסר רביץ
"קבוצות יתחזקו ועוד יהיו פה הפתעות". דני אסולין צילם: איסר רביץ

ניצחון חוץ מוחץ 3:0 על עירוני טבריה הקפיץ את מכבי צור שלום למקום השישי וקבע – צור שלום מצטיינת העונה בחוץ – עובדה, בשני משחקי החוץ האחרונים ניצחה צור שלום פעמיים, לעומת שני הפסדים רצופים בבית.

מזל שמכבי צור שלום לא משובצת העונה בטופס הטוטו, כי כמעט כל משחק שלה מסתיים בתוצאה בלתי צפויה. ביום שלישי יצאה הקבוצה למשחק חוץ נגד עירוני טבריה, משחק השלמה משישי שעבר, שנדחה בעקבות מזג האוויר ותנאי המגרש. נכון, טבריה נמצאת בהידרדרות, אבל עדיין הייתה צמודה לצור שלום עם נקודה אחת פחות. הסתיים בניצחון מוחץ של צור שלום 3:0. בכך השלימה קבוצתו של עומר לוינזון ניצחון חוץ שני ברציפות והיא מדורגת בטבלת קבוצות החוץ במקום השלישי עם 13 נקודות (4 נצחונות, תיקו בודד ושלושה הפסדים) והפרש שעריה 8:12. קבוצת חוץ לכל דבר ועניין. רוצים לדעת איפה מדורגת הקבוצה בטבלת קבוצות הבית? מקום 11, עם 9 נקודות (שלושה נצחונות ושלושה הפסדים) והפרש שערים שלילי 7:5. השכונה כבר לא מבצר. בעקבות הניצחון המשכנע קפצה הקבוצה למקום השישי עם 22 נקודות, מרחק נקודה אחת בלבד מהמקום הרביעי.

 

"קבוצות יתחזקו ועוד יהיו פה הפתעות". דני אסולין  צילם: איסר רביץ
"קבוצות יתחזקו ועוד יהיו פה הפתעות". דני אסולין צילם: איסר רביץ

 

 

אוהד אלביליה החל במלאכת הכיבוש בטבריה, עם שער חשוב מאוד בדקה קריטית – 43. מזה, הסתבר אחר כך, טבריה לא התאוששה. קאסם נאג'ר וניסן רביבו כבשו במחצית השנייה והבטיחו את הניצחון לצור שלום.

הקפטן דני אסולין הבטיח וקיים

דני, רק לפני שלושה שבועות עברתם תקופה לא פשוטה והתחייבת שנראה קבוצה נחושה יותר ומאז ניצחון שני ברציפות, נראה שהתייצבתם?

"הליגה השנה שוויונית, אם תשים לב בתקופה האחרונה הקבוצות מהתחתית מנצחות את קבוצות הצמרת. תראה לדוגמא את נשר, לפני חודש וחצי היא הייתה קבוצה תחתית, ומאז הניצחון מולנו טיפסה עד למקום השביעי. נכון שהתייצבנו, אך כמו שאמרתי לפני חודש, ברגע שיחזרו הפצועים ניראה אחרת ורואים זאת. נראינו טוב, אנחנו עובדים קשה, הגיע לנו ללא ספק".

הבונוס על הניצחון הוא מקום שישי, אפשר להכריז על יעד חדש העונה?

"לא, אני עדיין לא ממהר להסיק את המסקנות האלה. אנחנו עדיין שמונה נקודות מהמבחנים, יש עוד סיבוב ומההיכרות שלי עם הליגה הזאת, קבוצות יתחזקו ועוד יהיו פה הפתעות. אנחנו כן מכוונים גבוה, אם ננצח את המשחק הקרוב נחשוב לכיוון פלייאוף עליון".

מה קורה בגזרת הפצועים?

"מלבד אלירן אלקובי ודניאל מקונן כולם חזרו. אני חזרתי כבר מול זלפה מחזור שעבר, וחזרו אלינו גם אוהד אלביליה וג'פרי ניסנבאום, מקווה שמעתה נרוץ ללא פציעות, יש לנו מה להציע בליגה השנה".

מה נאחל לקבוצה לכבוד השנה החדשה?

"לפני הכל אני מבקש להזכיר את איש המשק שלנו, בוריס שמאילוב, שהלך לעולמו, אנחנו מאוד כואבים את לכתו בטרם עת, איש יקר שיישאר בליבנו תמיד, משתתפים בצערה של המשפחה. במעבר חד, אני מאחל לקבוצה שתהיה שנה טובה, לפחות כמו שפתחנו את העונה ב-2018. אני רוצה לאחל שנה טובה ובריאות בעיקר, כל השאר זה בונוס".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות