fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרסום ראשון: דריו פרננדס חתם בהפועל חיפה

הקשר המצוין ששוחרר מבית"ר ירושלים הפתיע הערב את משתתפי נשף פתיחת העונה שקיימה הפועל חיפה
פרננדס
קבלת פנים לשחקן המחונן. דריו פרננדס מתקבל על ידי ואב כץ ושלומי דורה (צילום: איסר רביץ)

נשף פתיחת העונה של מועדון כדורגל הפועל חיפה התקיים הערב במתחם ביג בצומת קרית אתא. מאות אנשים השתתפו בנשף, בתוכם שחקני הקבוצה, נשיא המועדון, חברי ההנהלה ואוהדים. גם ראש עירית חיפה יונה יהב נטל חלק באירוע. רגע השיא היה כניסתו המפתיעה של הקשר המצוין דריו פרננדס, שניהל בחודש האחרון משא ומתן מתיש עם נשיא המועדון יואב כץ.

דבר חתימתו לא היה ידוע לאיש וברגע שהוא ניכנס לאולם, והוצג כשחקן החדש של הקבוצה, עמדו כולם וקיבלו את השחקן במחיאות כפיים סוערות. מיד נקרא פרננדס להתייצב לצילום ביחד עם כץ ומאמן הקבוצה שלומי דורה.

פרננדס
קבלת פנים לשחקן המחונן. דריו פרננדס מתקבל על ידי יואב כץ ושלומי דורה (צילום: איסר רביץ)

פרננדס נראה נבוך מהמעמד ואמר: "אני שמח להצטרף לקבוצה". דורה אמר כי הוא חיכה לחתימה של פרננדס והוסיף כי הוא בטוח שהוא יוסיף לקבוצה המון מניסיונו ומיכולתו הגבוהה והזהיר את השחקנים: "מי שלא ירוץ וישקיע יזכה לטיפול מצד דריו". כץ נשאל איך היה המו"מ עם פרננדס? וכץ בהומור האופייני ענה באנגלית: "דריו הוא אדם נחמד, הכל עבר חלק, לא היו שום בעיות".

במהלך הנשף התקיים פאנל בהנחיית מודי בראון בהשתתפות שחקני עבר מצטיינים של הקבוצה: גליל גלסברג, איציק אשכנזי, אלי לוונטל, יוסי ליפשיץ ואייל טרטצקי, שפרש בתום העונה שעברה בגלל פציעה, והצטרף לצוות המקצועי בתפקיד עוזר מאמן הקבוצה.

בהמשך התקיים פאנל נוסף עם אנשי הקבוצה בהנחייתו של דובר המועדון נועם רגב. השתתפו בפאנל: יואב כץ, המנכ"ל אפרים גבאי. המאמן שלומי דורה, שוער הקבוצה קאלה דרשלר ושני הקפטנים יוסי דורה ואושרי רואש.

יצוין כי כמאה מאוהדי הקבוצה, אלה ששייכים למחנה המתנגדים של הבעלים יואב כץ, הגיעו לאולם במטרה לקיים את מחאתם. אנשי אבטחה שהיו במקום מנעו מהם להתקרב לכניסה לאולם ואותם אוהדים נאלצו להסתפק בהנפת שלטים, קריאות מחאה, צעקות ושירה כנגד כץ.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות