fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכשיו זה רשמי, מכבי מוצקין בליגת העל

מלאכתם של צדיקים נעשית על ידי אחרים. במקרה הזה הצדיקים הם אנשי מכבי מוצקין כדוריד, האחרים הם אנשי אס"א ת"א. על הצדיקים אפשר להתווכח, מה שבטוח, האחרים השאירו אותם בליגה. ביום שלישי זה נסגר סופית ולא בטוח שמוצקין תצליח לשרוד בליגת העל. אלעד קפון עשוי לחזור
הזמן קצר והמלאכה מרובה. נדצ'קו מאטיץ' צילום ארכיון: נחום סגל
הזמן קצר והמלאכה מרובה. נדצ'קו מאטיץ' צילום ארכיון: נחום סגל

 

 

"לאור הודעת אס"א ת"א לאיגוד הכדוריד מיום ה~4 ביולי על בקשתה לשחק בליגה הלאומית, ולוותר על רישומה לליגת העל לעונת המשחקים 2017~18, איגוד הכדוריד פנה אל קבוצת מכבי קרית מוצקין, היורדת אל הליגה הלאומית בתום העונה החולפת, והודיע לה על זכאותה להירשם ולשחק בליגת העל בעונת 2017~18 במקום אס"א ת"א. מוצקין תוכל לממש את זכותה עד ליום ראשון, ה~9 ביולי, בשעה 17:00".

זו הייתה הודעת איגוד הכדוריד ביום שלישי, אחרי שהנהלת אס"א תל אביב הודיעה, את מה שכבר ידענו מזה כחודשיים, שהיא לא רוצה לשחק בליגת העל, בגלל קשיים תקציביים. לפני מספר שבועות אף דיווחנו שמוצקין למעשה נשארת בליגה, לאור "מכירת חיסול" של כל השחקנים הבכירים של אס"א. ביום שלישי כאמור ניתנה החותמת הסופית, אחרי שינוי קל בתקנון שאיפשר לאס"א לרדת ליגה אחת, במקום שתיים.

ההחלטה התקבלה במכבי מוצקין ברגשות מעורבים. ברור שכל מי שקשור למועדון שמח מאוד. רק שבוע קודם אמר אחד מכוכבי הקבוצה ברק עמר, שחזר לאחר עונת השאלה באשדוד, כי הוא מעולם לא שיחק בליגה הלאומית והוא מוטרד מכך. כעת הוא יוכל לישון בשקט. מי שלא יוכלו לישון בשקט הם חברי הנהלת מכבי מוצקין. הם מוטרדים ובצדק, כי יש הבדל עצום בין ליגת העל לליגה הלאומית. התקציב שונה לחלוטין. בליגת העל ישחקו החל מהעונה הקרובה שלושה זרים, בעוד מכבי מוצקין התארגנה עם זר אחד, כי זה מה שמותר בליגה הלאומית. כזכור מלך השערים של הקבוצה אלכס בושיץ' חתום לעונה הקרובה. מאמן הקבוצה הסרבי נדצ'קו מאטיץ' ינסה לאתר שני זרים נוספים. הבעיה שאין תקציב וייתכן שמוצקין תוותר על זר שלישי. בעיה נוספת _ אין הרבה זמן וצריך להתארגן מהר ככל האפשר. אם אכן מוצקין תוותר על זר אחד ותשחק עם שני זרים בלבד, רוב הסיכויים שהיא תתמודד שוב על מקומה בליגה, במקרה הטוב במשחקי מבחן, ובמקרה הרע היא תרד אוטומטית ואז היא תחכה להתפרקות של קבוצה אחרת.

כאב הראש הגדול יהיה של עיריית קרית מוצקין, בטח אחרי שקבוצת הכדורסל עלתה לליגה הלאומית, יש להניח שהתקציב שלה גדל. השאלה מה יהיה התקציב שהעירייה תעמיד לטובת קבוצת הכדוריד. בכל מקרה מבחינת ההנהלה עדיף להיות בליגת העל. השאלה אם ההנהלה תצליח לרכוש שחקנים ישראלים, מה שלא הצליח לה בשנים האחרונות וכשהצליחה להביא שחקן, או שניים, הם היו חלשים, בלשון המעטה. הפעם מסתמן כי לפחות שחקן בכיר אחד, הפיבוט אלעד קפון (27), שגדל במוצקין ושיחק בשנים האחרונות במספר קבוצות במרכז הארץ, יחזור לשחק בקבוצה. כמעט בכל קיץ דובר על אפשרות זו, הפעם זה נשמע מעשי.

הזמן קצר והמלאכה מרובה. נדצ'קו מאטיץ' צילום ארכיון: נחום סגל
הזמן קצר והמלאכה מרובה. נדצ'קו מאטיץ' צילום ארכיון: נחום סגל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות