fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל נוער: חגיגת סיום נוצצת

מחלקת הנוער של הפועל חיפה חגגה במוצאי שבת את סיום העונה בטקס מרשים באולמי דאור בהשתתפות 500 ילדי המחלקה ובמעמד ראש העיר חיפה יונה יהב
הפועל חיפה נוער
קבוצת נערים א' בהדרכת מיכה כהן עשתה עונה נהדרת (צילום: איסר רביץ)
הפועל חיפה נוער
קבוצת נערים א' בהדרכת מיכה כהן עשתה עונה נהדרת (צילום: איסר רביץ)

מי שנכח במוצאי שבת בטקס סיום העונה של מחלקת הנוער של הפועל חיפה שפשף את עיניו והתקשה להאמין שמדובר בהפועל חיפה. כ-500 ילדי המחלקה, מאמנים, מנהלי קבוצות, צוות המחלקה וראש העיר חיפה יונה יהב נטלו חלק בטקס.

במהלך הערב חולקו גביעים לכל אחד מהשחקנים ונערך טקס פרידה מארבעת שחקני קבוצת הנוער שמצטרפים לקבוצה הבוגרת: שחר הירש, אדיר דהן, דוד אמזלג וניב סרדל. הפתעת הערב היה המגן עומרי קנדה, שצפוי להצטרף לקבוצה. קנדה השתתף בטקס והפך למוקד לעליה לרגל לשחקנים הצעירים. עוד ייצגו את הקבוצה הבוגרת: מנכ"ל המועדון אפרים גבאי, חברת ההנהלה ד"ר יהודית זוסמנוביץ, סמנכ"ל המועדון רון פלדהייים, אשר ארגן את הערב המרשים, ודובר המועדון נועם רגב, אשר הנחה את הטקס. הערב נפתח בדברי ברכה של הבעלים יואב כץ אשר הוקלטו קודם לכן, בשל הפרשי השעות, והוקרנו על גבי מסך במהלך הערב.

כץ אמר בין השאר: "בשנים האחרונות הפך מועדון כדורגל הפועל חיפה למודל לחיקוי לקבוצות רבות בארץ באופן בו הוא קולט שחקנים ממחלקת הנוער לקבוצה הבוגרת". בהמשך קיבלו כל שחקני המחלקה גביע אישי מרשים וכן פוסטר קבוצתי מהודר וכמו כן קיבלו גביעים כל המאמנים, מנהלי הקבוצות וצוות המתנדבים המסייע לפעילות המחלקה. המוזמנים נהנו במהלך הערב מארוחת ערב עשירה ממטבח אולמי דאור, המאמצת את מחלקת הנוער ומספקת את הכיבוד העשיר בחדר הוי.איי.פי במשחקי הקבוצה הבוגרת. במהלך הערב קיבל הבעלים של אולמי דאור אמיר נורדיה מגן הוקרה על תרומתו למועדון מידי ראש העיר יונה יהב. על החלק האומנותי הופקד להטוטן הכדור אייל הורן שכמו תמיד נתן שואו וסחף את הקהל.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות