fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': אימן חלאילה התפטר, אסי כץ במקומו

אחרי ההפסד ביום שישי בכרמיאל דרש חלאילה חיזוק רציני וכשהבין מההנהלה שאין חיזוק בינתיים התפטר ולקח איתו את שני השחקנים שהביא לקבוצה לפני כחודש, מנאע וחג'ר. מאמן הכושר של הקבוצה החליף אותו
הרים ידיים. אימן חלאילה צילום: איסר רביץ
הרים ידיים. אימן חלאילה צילום: איסר רביץ

חודש ימים אחרי שמונה למאמן מכבי צור שלום החליט אימן חלאילה להתפטר מהקבוצה. ביום ראשון פנה אימן להנהלה ודרש שיביאו לאלתר שחקני רכש, הוא דיבר על 7 שחקנים. ההנהלה הודיעה לו כי גם היא רוצה להביא שחקנים, אך אין עכשיו בשוק שחקנים שהיא רוצה להחתים, כאלה שבאמת יוכלו לעזור. חלאילה הבין שדרישתו לא תתמלא והחליט להתפטר. ההנהלה קיבלה את התפטרותו, בין השאר כי הבינה שיש קצר בתקשורת בין המאמן לשחקנים.

מאז הצטרפותו למכבי צור שלום הדריך חלאילה את הקבוצה בארבעה משחקים בהםצברה הקבוצה תיקו 1 בגבעת אולגה ושני הפסדים, לקרית אתא בבית וכרמיאל בחוץ, כולם בליגה. בנוסף זכתה הקבוצה בניצחון, מאוד לא משכנע, בגביע נגד קבוצה מליגה ג' – מכבי בני נחף. אגב המשחק הבא של הקבוצה יהיה ביום שלישי הקרוב בבלומפילד נגד בני יהודה במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה. זה מה שחסר עכשיו לקבוצה. אלוהים ישמור.

הרים ידיים. אימן חלאילה  צילום: איסר רביץ
הרים ידיים. אימן חלאילה צילום: איסר רביץ

יצוין כי ביחד עם חלאילה עזבו את מכבי צור שלום שני שחקני הרכש החדשים, שהצטרפו לקבוצה ביחד עם חלאילה לפני כחודש, אחרי שהשלושה עזבו את מג'דל כרום. מדובר בקשר איאד מנאע ושחקן הכנף מוחמד חג'ר, שניהם אגב שחקנים טובים, בעיקר מנאע, שהוא שחקן טכני מאוד עם ראיית משחק טובה. בינתיים מונה מאמן הכושר של הקבוצה, אסי כץ, למאמן הראשי. אסי, ששיחק בתפקיד שוער, שיחק בעבר שנים במכבי צור שלום והיה שותף לשתי עליות שלה לליגה ב' ולליגה א'. הוא נענה לאתגר וכבר ביום שלישי העביר את אימון הקבוצה.

נכון להיום אף שחקן לא צורף לקבוצה, למרות שההנהלה ממשיכה במאמציה לצרף שחקנים. בנוסף למנאע וחג'ר עזבו לפני שבועיים, שלושה שחקנים, נכון יותר לומר עוזבו, כך שבשלב זה הניידות של שחקנים בקבוצה היא בכיוון חד סטרי –החוצה. כלום לא נכנס.

בשישי שעבר החמיר מצבה של הקבוצה, לאחר שנוצחה במשחק העונה החשוב מאוד נגד מ.ס. כרמיאל/צפת בחוץ, בתוצאה 2:0. צור שלום שיחקה חלש מאוד, בעיקר במחצית הראשונה, שבה לא הגיעה כלל למצבי הבקעה. שיפור קל במחצית השנייה לא הניב תוצאות כשהחוליה הקדמית המשיכה לאכזב.

 מחר (שישי) תארח צור שלום את בית"ר נהריה שמדורגת במקום ה-9.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות