fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דור שלישי של שייטים אלופים

ראש עיריית חיפה יונה יהב, ערך אתמול קבלת פנים חגיגית לעידו ביליק ואופק שלגי שזכו לאחרונה באליפות העולם במפרשיות
עידו ביליק ואופק שלגי עם יונה יהב (צילום: צבי רוגר/ עיריית חיפה)
עידו ביליק ואופק שלגי עם יונה יהב (צילום: צבי רוגר/ עיריית חיפה)

ראש עיריית חיפה יונה יהב, ערך אתמול (שני) קבלת פנים חגיגית לעידו ביליק ואופק שלגי שזכו לאחרונה באליפות העולם במפרשיות דגם 420, עד גיל 16 ובמקום השלישי בעולם לבוגרים.

עידו ביליק, בן 14 דור שלישי של שייטים חיפאים, תלמיד מצטיין בריאלי אחוזה החל את דרכו במועדון שייט חיפה בגיל 9 וכבר אז התגלה כבעל יכולות שייט מצוינות. בגיל 11 נמנה כבר על שייטי נבחרת ישראל והיה לשייט הצעיר בהיסטורית השייט הישראלית. בגיל 12 זכה באליפות ישראל בדגם הנוער אופטימיסט.  אופק שלגי, בן 15 דור שלישי של שייטים חיפאים. תלמיד מצטיין בבית ספר חוגים, החל את דרכו במועדון שייט חיפה בגיל 11 וזכה להישגים מרשימים תוך זמן קצר.

בן אשל המאמן, יליד ותושב חיפה סטודנט מצטיין לתואר שני בטכניון, בן דור שני לשייטים, החל את דרכו במועדון שייט חיפה ואביו היה ממייסדי המועדון. בן היה שייט מצטיין בזירה הארצית והן בזירה הבינלאומית ואימן מספר צוותים של אלופי ישראל בנים ובנות.

עידו ביליק ואופק שלגי עם יונה יהב (צילום: צבי רוגר/ עיריית חיפה)
עידו ביליק ואופק שלגי עם יונה יהב (צילום: צבי רוגר/ עיריית חיפה)

יהב פנה לצעירים הנרגשים ומשפחותיהם: "כששמעתי על ההישג המדהים, חשתי גאווה כאילו הייתם ילדי. בהישגים אלה אתם תורמים למיצובה של חיפה כעיר ספורט ימי ומצטרפים לשורה של אלופי שייט וגלישה שיצאו מחיפה ומהווים תוצר מובחר של החינוך הימי התחרותי אותו אנו מפתחים בעיר".

מנהל רשות הספורט בעירית חיפה שמואל זגגי ציין כי: חיפה היא העיר היחידה שעומדת להכניס לבתי הספר את מקצוע השייט כמקצוע לימודים לכל דבר במסגרת התוכנית הלאומית "פרחי ספורט" . החלטת העירייה למתג את חיפה כעיר ספורט עולמית לשייט וגלישה, הביאה להקמת מרכז השייט העירוני פרי חזונו של רב חובל ראובן סדנאי ז"ל ועיריית חיפה המופעל כיום על ידי רשות הספורט העירונית ובמסגרתו פועלים גם אופק ועידו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות