fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אתלטיקה קלה: מעין שחף והאחיות אלכסנדרה ודריה לוקשין שוות זהב

מעיין פורמן
אלופה. מעיין פורמן (צילום: נחום סגל)

הישג פנטסטי לשלוש האתלטיות של מכבי חיפה באליפות ישראל שנערכה בימים רביעי- חמישי באצטדיון הדר יוסף. שלושתן הוכתרו כאלופות ישראל לנשים. מעין בקפיצה לגובה, אלכסנדרה בריצת 400 מ' משוכות ודריה בריצת 400 מ'

אליפות ישראל באתלטיקה קלה התקיימה בימים רביעי-חמישי באצטדיון הדר יוסף בתל אביב. שלוש אתלטיות קריתיות במקור, שמייצגות את אגודת מכבי חיפה זכו במקום הראשון, כל אחת במקצוע שלה.

 

אלופת ישראל בקפיצה לגובה מעין שחף פורמן לא אכזבה גם הפעם וזכתה במקום הראשון ובפעם השביעית בתואר אלופת ישראל בתוצאה 1.85 מ'. למעשה זו הייתה זכייה רביעית רצופה של מעיין שתנסה בחודש הקרוב לקבוע את הקריטריון לאליפות העולם שתתקיים בחודש הבא בבייג'ינג.

כדי לעמוד בקריטריון מעין תצטרך לעבור 1.94 מ'. שיאה האישי עומד על 1.92. גם האחיות אלכסנדרה ודריה לוקשין זכו בזהב. בריצת 400 מ' משוכות סיימה אלכסנדרה במקום הראשון בתוצאה 1:01.10 דקה. דריה סיימה במקום השני בתוצאה 1:02.28. יצוין כי אלכסנדרה זכתה גם בשנה שעברה במקום הראשון במקצוע זה.

האחיות אלכסנדרה (משמאל) ודריה עם פרדי גולדשטיין בצילום מיד אחרי אליפות ישראל צילום: עצמי
האחיות אלכסנדרה (משמאל) ודריה עם פרדי גולדשטיין בצילום מיד אחרי אליפות ישראל צילום: עצמי

לעומת זאת בריצת 400 מ' זכתה דריה במקום הראשון עם שיא אישי חדש 56:38 שניות. אלכסנדרה, שזכתה בתואר האליפות בשנה שעברה במקצוע זה החליטה לוותר הפעם על הריצה והסתפקה ב-400 משוכות, כדי להימנע מעומס, שכן היא עדיין לא החלימה לחלוטין מפציעה בגיד האכילס.

מעיין פורמן
אלופה. מעיין פורמן (צילום: נחום סגל)

את האתלטיות ליווה לתחרות מאמן האתלטיקה הוותיק פרדי גולדשטיין, תושב קרית מוצקין, שמשמש בתפקיד מנהל מרכז אימון אתלטיקה בנווה שאנן, מטעם עיריית חיפה. נזכיר כי שלוש האתלטיות הוכתרו בתארים בטקס ספורטאי השנה של 'הד הקריות', שהתקיים לפני שלושה שבועות. מעין הוכתרה כאתלטית השנה, אלכסנדרה ודריה הוכתרו כספורטאיות צעירות מצטיינות. שלושתן בהחלט הצדיקו את הבחירה בהן.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות