fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אתלטיקה קלה: מעיין פורמן אלופת ישראל בקרב שבע

אתלטית מכבי חיפה השתתפה בשבוע שעבר לראשונה בחייה בתחרות קרב שבע והפתיעה כשזכתה במקום הראשון, הרבה בזכות תוצאה מצוינת במקצוע החזק שלה - קפיצה לגובה
מעיין פורמן
אלופה. מעיין פורמן (צילום: נחום סגל)

ארבע פעמים זכתה אתלטית מכבי חיפה, תושבת הקריות, מעיין פורמן בתואר אלופת ישראל בקפיצה לגובה. פעמיים היא החזיקה בשיא הישראלי בקפיצה זו, פעם אחת היא הוכתרה כספורטאית השנה של"הד הקריות" לשנת 2012.  בשבוע שעבר הוסיפה מעיין לרזומה העשיר שלה עוד תואר: אלופת ישראל בקרב שבע.

מעיין פורמן
1.82 בקפיצה לגובה.מעיין פורמן (צילום: נחום סגל)

אליפות ישראל בקרב רב נערכה בימים שלישי ורביעי בשבוע שעבר באיצטדיון הדר יוסף. לתחרות התייצבו שש אתלטיות בוגרות ועוד שתיים בגיל נערות, כולן, כולל מעיין, השתתפו לראשונה בחייהן בתחרות זו. כל אחת מהן היא אתלטית שמתאמנת שנים בתחום ספציפי. אלברט שפונגין, מאמנה של מעיין, החליט לאחרונה שהיא תשתתף גם כן בתחרות, אולי כדי לשפר את יכולותיה האתלטיות וגם כדי לעזור לה לחזור לכושרה המצוין משנים קודמות בקפיצה לגובה. ההחלטה של שפונגין התגלתה כהברקה גדולה וכבר בתחרות הראשונה זכתה מעיין במקום הראשון ובתואר אלופת ישראל לאחר שצברה 3762 נקודות. מעיין הציבה לעצמה מטרה, להגיע ל-4000 נקודות, אבל כתחרות ראשונה היא בהחלט יכולה להיות מרוצה. מכאן היא יכולה רק להשתפר. נכון, התוצאות בשישה מקצועות לא היו טובות במיוחד, אבל בתור התחלה זה לגמרי לא רע.

במקצוע השביעי, החזק שלה, קפיצה לגובה עשתה מעיין תוצאה מצוינת 1.82 מ', תוצאת השנה שהקנתה לה הרבה נקודות. אתלטית נוספת ממכבי חיפה, הצעירה אלכסנדרה לוקשין, אלופת הנערות בריצת 400 מ', שמתמחה גם ב-400 משוכות השתתפה גם כן לראשונה בקרב רב ודורגה במקום הראשון לנערות עם 3129 נקודות.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות