fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נסגר המכרז לשיווק שכונת "גלי ים" בקרית ים

הדמיה גלי ים. באדיבות העירייה
הדמיה גלי ים. באדיבות העירייה

בעיריית קרית ים טוענים להצלחה חסרת תקדים שנרשמה השבוע עם סגירתו של המכרז לשיווק שכונת "גלי ים". השכונה אשר עתידה לקום על שטח האצטדיון העירוני לשעבר תאכלס יותר מאלף יחידות דיור אשר אחוז ניכר מהן יהיו במסגרת מבצע מחיר למשתכן.

הדמיה גלי ים. באדיבות העירייה
הדמיה גלי ים. באדיבות העירייה

מעיריית קרית ים נמסר, כי גורמי מקצוע רבים הופתעו מן הביקוש הרב שרשם המכרז בקרב הקבלנים לאחר שהתברר כי הוגשו לא פחות מ- 12 הצעות של קבלנים שונים. עוד ציינו בעירייה, כי מדובר בהוכחה נוספת לכך שהחזון העירוני והדרך שהתווה ראש העירייה, דוד אבן צור, כבר בתחילת כהונתו הוכיחה את עצמה. כזכור טען אבן צור כבר מהיום הראשון כי במטרה למנף את הפוטנציאל העירוני יש להגדיל בצורה משמעותית את היקף התחלות הבניה בעיר.

תוצאות המכרז שנסגר השבוע מוכיחות, לדברי העירייה, כי מדיניות זו בארבע השנים האחרונות מהדהדת היטב במשרדים של היזמים וחברות הבניה המובילות בארץ. בתוך כך הופקדה השבוע להתנגדויות תוכנית המתאר החדשה של קריית ים בוועדה המחוזית.

על פי התוכנית ייבנו בעיר במרוצת השנים הקרובות כ-13 אלף יחידות דיור חדשות וכן יתווספו לה שטחי מסחר ותעסוקה ומרכז הקריה יחובר לרצועת החוף, תוך דגש על פיתוח משמעותי של רצועת החוף. בין השאר מתוכננת לקום טיילת רוחב אשר תחבר בין מזרח העיר לרצועת החוף, מתחם מסחרי פתוח אשר יכלול 30 אלף מ"ר של שטחי מסחר ובילוי, חניון קרוואנים, מרכזים לספורט ימי וכן בית מלון ראשון בקריות.

תוכנית המתאר החדשה אמורה לתת מענה לגידול המשמעותי הצפוי באוכלוסיית העיר בשנים הבאות  ולצפי של קרוב ל-60 אלף תושבים אשר עתידים להתגורר בה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות