fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תחנת דלק ומתחם מסחרי הוקמו בכביש עוקף קריות

שנתיים לאחר שנסלל הכביש, הוקם המתחם המסחרי שמשתרע על 600 מ"ר עם חנויות ובתי קפה בהם קפה ג'ו, רשת בורגרים והשניצליה. ההשקעה נאמדת בעשרות מליוני שקלים
כביש עוקף קריות. צילום ארכיון: רודי אלמוג
כביש עוקף קריות. צילום ארכיון: רודי אלמוג

כביש עוקף קריות זוכה להתחדשות נוספת כשנתיים לאחר הקמתו. לאחרונה נפתח בכביש מכיוון דרום לצפון ובסמוך למחלף קרית אתא תחנת דלק של חברת דור אלון ומתחם מסחרי "סנטר 22", שמשתרע על פני 600 מ"ר של חנויות ובתי קפה. ההשקעה הכספית נאמדת בעשרות מילוני שקלים. בשטח המתחם יש מספר חנויות שטרם אוישו, אך כעוגן מרכזי נפתחו סניפים של רשתות מוכרות כמו קפה ג'ו', רשת בורגרים והשניצליה וחנויות נוספות. הפרויקט מוקם על ידי חברת אזימוט, המתמחה בייזום והקמה של פרויקטים למגורים, מסחר ותדלוק.

מנכ"ל החברה אביעד בוחבוט: "מתחם סנטר 22 מהווה מהפיכה בתחום תחנות התדלוק ומתחמי מסחר בישראל- המתחם מציע לעשרות אלפי הנהגים שנוסעי בכביש עוקף קריות מידי יום, אפשרות ליהנות מתחנת תדלוק הכולל סולר בנזין ואף תדלוק בגז, לצד חנויות מזון ובתי קפה".

כביש עוקף קריות. צילום ארכיון: רודי אלמוג
כביש עוקף קריות. צילום ארכיון: רודי אלמוג

כביש עוקף קריות נפתח לתנועה בשנת 2013 ושינה רבות את מערך התחבורה בקריות, זו ששנים היתה מוזנחת ועמוסה בפקקי תנועה בכביש ההסתדרות. אחרונה גם נפתח כביש הגישה הישיר למנהרות הכרמל. המרכז מהווה למעשה את תחנת התדלוק והמסחר היחידה לאורכו של הכביש, המאפשרת עצירה להתרעננות. שיווק המתחם בעיצומו על ידי דור צמת מחברת אזימוט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות