fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ערן גלבוע סוגר מעגל במקום שבו הכל התחיל

על השטח שבו בנו הוריו, אורה ויעקב גלבוע, את ביתם הראשון בקריות, בונה ערן גלבוע את פרויקט "אור הגלבוע" לזוגות צעירים © "זה בניין מסוגנן וצעיר. אני מאמין שזו תהיה הסנונית הראשונה בדרך לשדרוג דרך עכו"
אכלוס מהיר. הפרויקט בדרך עכו 68 קרית ביאליק הדמיה: באדיבות ערן גלבוע
אכלוס מהיר. הפרויקט בדרך עכו 68 קרית ביאליק הדמיה: באדיבות ערן גלבוע

היזם ערן גלבוע יסגור בקרוב מעגל. ברחוב דרך עכו 68 יקום פרויקט חדש ומרגש בשם "אור הגלבוע" על הקרקע שבו בנו את ביתם הראשון בקריות, הוריו, אורה ויעקב גלבוע. משפחת גלבוע רכשה את הקרקע בשנת 1959 והתגוררה במקום עד שנת 1971. הבנים הממשיכים גדלו בבית הזה, שלימים הושכר לצרכים מסחריים.

רוב תושבי הקריות מכירים את הבית הראשון של משפחת גלבוע, שבו פעלה חברת KSP. כעת, גלבוע מתכוון לבנות על השטח בניין מגורים חדש לזוגות צעירים. מדובר בפרויקט של 20 דירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים ושני פנטהאוזים. המחירים -חסרי תקדים: 880 אלף שקלים לדירת שלושה חדרים, 1.090 מיליון שקלים לדירת ארבעה חדרים ו~1.210 מיליון שקלים לדירת חמישה חדרים.

גלבוע: "המקום הושכר המון שנים, אך המבנה ישן ורעוע. החלטתי לממש את ייעודו ולייצר יחידות דיור לצעירים. הפרויקט נמצא בלב קרית ביאליק, עם נגישות מלאה לתחבורה ציבורית ולמטרונית, כניסה ויציאה מהירה לעיר ולצומת צבר. זה בהחלט עונה על הדרישות של קהל היעד שלנו שלא נגיש תחבורתית. למעשה, תתאפשר בנייה של דירות קטנות במרכז קרית ביאליק. השקענו רבות בתכנון, ברמת גמר חיצוני ובעיצוב מהיפים ביותר שנראו. זה בניין מסוגנן וצעיר. אני מאמין שזו תהיה הסנונית הראשונה בדרך לשדרוג דרך עכו".

חברת גלבוע תחל לבנות את הפרויקט בעוד כשבוע והוא יאוכלס באכלוס מהיר בתוך שנה וחצי. הוא אינו תלוי ברפורמות חדשות בשוק ובמחירים אטרקטיביים. המחירים המוצעים הינם מחירי פריסייל לארבעה שבועות. בחברה מצפים למכור 50 אחוז מהדירות בתוך מספר שבועות.

את המהדורה הדיגיטלית של מגזין הנדל"ן בית+ כבר ראיתם?

אכלוס מהיר. הפרויקט בדרך עכו 68 קרית ביאליק הדמיה: באדיבות ערן גלבוע
אכלוס מהיר. הפרויקט בדרך עכו 68 קרית ביאליק הדמיה: באדיבות ערן גלבוע

 

תמ"א 38 ראשונה בקריות. דבורה 18 קרית מוצקין צילום: באדיבות ערן גלבוע
תמ"א 38 ראשונה בקריות. דבורה 18 קרית מוצקין צילום: באדיבות חברת מיזמים

ההתחדשות העירונית

גלבוע מאמין שההתחדשות העירונית היא הבשורה הכי טובה של ענף הנדל"ן. הוא היה בין הקבלנים הראשונים בארץ שזיהה את היתרונות בהתחדשות עירונית, וחברת גלבוע מובילה בקנה מידה ארצי בנפח עבודה של תמ"א 38 ולראשונה זכתה במכרז של משרד השיכון לשיקום פרויקטים בתמ"א 38 ברחוב הגלבוע בקרית ים.

בימים אלה מסיימת החברה את הפרויקט ברחוב הדבורה 18 בקרית מוצקין, שהוכתר כפרויקט תמ"א הראשון בקריות. בעוד כשלושה חודשים תסתיים הבנייה גם ברחוב שמעון 6 בקרית ביאליק. לחברה יש עוד 10 פרויקטים נוספים בתמ"א 38 שנמצאים בשלבי תכנון.

גלבוע: "בפרויקט הראשון כולם הביטו בעיניים משתאות, לא הבינו אם זה יעבוד. כיום הדיירים מבינים שהם המרוויחים הגדולים. למעשה מי שמרוויח בתמ"א הם הדיירים ורק בסוף הקבלנים, כי אנחנו תלויים בשווי השוק. בשנה האחרונה פרויקט תמ"א הפך לרווחי יותר עם עליית ערך הנדל"ן בקריות, ולכן יש כדאיות כלכלית. בכל יום מתקבלות עשרות פניות מוועדי בתים, וכל פרויקט נבחן לגופו. ועדות התכנון וראשי הערים תומכים בפרויקטים שפותרים בעיות של חיזוק מבנים נגד רעידות אדמה. הדיירים זוכים לקבל בניין מודרני. אחרי 30 שנה בהן חיו בדירה ישנה וללא מעלית, חייהם השתנו באורח פלא והם הצליחו להשביח את ערך הנדל"ן בעשרות אחוזים".

הפרויקטים של חברת גלבוע משווקים על ידי חברת מיזמים של היזם אבישי בוחבוט.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות