fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סטנדרט חדש במחיר למשתכן: דירות בעיצוב-על

לאור ההצלחה של פרויקט "שובל על הרכס" ברכסים של חברת שובל מתחמי מגורים, הוחלט כי מושיק גלאמין יעצב את גם פרויקט "באר שבע טאץ'" במחיר למשתכן של החברות שובל מגורים וסלעית-טובולוסקי
מושיק גלאמין (צילום: יח"צ)

סטנדרט חדש במשתכן: לראשונה חברות שבונות במחיר למשתכן משקיעות במעצב-על לפרויקט ויבנו בניינים מעוצבים ומושקעים כמו בפרויקט יזמי רגיל.

החברות שובל מתחמי מגורים, בשליטת היזם משה מילר, וסלעית-טובולסקי, בשליטת היזמים שייקא נפחא ומשה טובולסקי, ישתפו פעולה להקמת מתחם מגורים מיוחד הכולל 800 דירות בשכונת פארק הנחל בבאר שבע. החברות יקימו את פרויקט "באר שבע טאץ'", שיכלול 486 דירות במחיר למשתכן, כ-300 דירות לשוק החופשי וכ-4000 מ"ר שטח מסחרי. מעצב-העל מושיק גלאמין יעצב את הדירות בפרויקט.

מושיק גלאמין (צילום: יח"צ)
מושיק גלאמין (צילום: יח"צ)

מנהל חטיבת היזמות בחברה, ישי רוט: "למרות שמדובר בפרויקט מחיר למשתכן השקענו בלתת יותר לדיירים בתכנון ובמפרט הטכני ולפיתוח הסביבתי. בנוסף, התאמנו את הדירות ברכסים לציבור החרדי והחלטנו לבצע עבודות להקמת גן ציבורי על חשבון החברה, וכל זאת על מנת שהפרויקט יהיה באיכות הגבוהה כנהוג בפרויקטים השונים המוקמים על ידי קבוצת שובל. החברה קיבלה לפרויקט ברכסים  ליווי בנקאי מלא, כך שלרוכשים לא תהיה בעיה להוציא ולקבל משכנתאות דבר אשר נותן להם שקט וביטחון כספי".

נפחא: "התפישה עד היום כלפי הזוכים בדירות מחיר למשתכן היא שמדובר בקהל שבוי שאין צורך להשקיע בו. היזמים מקבלים את רשימת הזוכים, מוכרים את הדירות תוך זמן קצוב, ואם זכאי לא מעוניין במימוש הזכייה, עוברים הלאה. אנחנו חושבים שזהו עיוות וגם זכאים במחיר למשתכן צריכים לקבל את מלוא השירותים וההשקעה כמו כל רוכש שמגיע למשרד המכירות. הם זכאים לשירות מלא מרגע תחילת השיווק ועד למסירת המפתחות לדירה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות