fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נמכר מלון קראון פלאזה בחיפה ב-70 מיליון שקלים

איש העסקים משה מנו, שבבעלותו חברת מנו ספנות ומנו אחזקות נכנס לתחום המלונאות. מנו הולידייס רכשה את מלון קראון פלאזה בחיפה מחברת אפריקה ישראל שבבעלות לב לבייב
מלון קראון פלאזה (צילום: באדיבות מנו הולידייס)

מספנות למלונאות. מלון קראון פלאזה בחיפה נמכר ליזם משה מנו, הבעלים של חברת מנו ספנות, בסכום של 70 מיליון שקלים. גורמים המקורבים לעסקה ציינו כי רכישת המלון היוקרתי, הינו המהלך הראשון של מנו בדרך לרכישת מספר בתי מלון יוקרתיים נוספים בארץ ובחו"ל. "במסגרת ההחלטה האסטרטגית של החברה להשקיע בענף המלונאות, בכוונת החברה לרכוש מספר בתי מלון נוספים עד לסוף 2013. ללא ספק מדובר באחת העסקאות הגדולות ביותר בענף המלונאות בישראל בשנה האחרונה", אמר גורם בכיר בענף התיירות.

"משה מנו נחשב לשמרן בעסקיו ובניגוד למקובל בארץ ולחברות אחרות במשק הוא בעל מינוף בנקאי נמוך ומקפיד על אחוזי מימון נמוכים יחסית לערך שווי נכסי החברה", אמר גורם המקורב לעסקה.

 אחת העסקאות הגדולות ביותר. מלון קראון פלאזה (צילום: באדיבות מנו הולידייס)

מלון קראון פלאזה נחשב לאחד מבתי המלון היוקרתיים והחדשים בעיר חיפה. המלון בנוי על קרקע פרטית ושוכן ברחוב יפה נוף על רכס הר הכרמל, הנחשב לאחד הרחובות היוקרתיים ביותר בישראל. במלון 120 חדרים מפוארים, כולל סוויטות עם מרפסות הצופות לים ולמפרץ חיפה, חדרי אירוח מפוארים וחדרי VIP. כל חדרי המלון פונים לכיוון מפרץ חיפה ונשקף מהם נופו המרהיב של הים.

במלון מספר מסעדות, ביניהן מסעדת היוקרה הכשרה "קונפי" וכן חדרי אוכל מפוארים נוספים, המשקיפים גם הם לעבר מפרץ חיפה, אולמות כנסים, מרכז עסקים, חדרי ישיבות, בארים, בית קפה ולובי מפואר, חנויות, בריכה מקורה, ג'קוזי, מרכז בריאות עם חדר כושר וספא.

מלון קראון פלאזה בבעלות אפריקה ישראל ואיש העסקים לב לבייב, במסגרת עסקת הרכישה, חברת מנו הולידייס תשכיר את המלון לתקופה ארוכה לרשת קראון פלאזה העולמית שתמשיך לנהל ולשווק את המלון לקהל לקוחות הרשת בארץ ובעולם. הוסכם כי שם המלון יישאר קראון פלאזה חיפה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות