fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי אמר שאין דירות זולות בקריות?

שכונת חיים, קרית ביאליק (צילום באדיבות רימקס פמילי)
שכונת חיים, קרית ביאליק (צילום באדיבות רימקס פמילי)

רימקס פמילי משקפת מספר  עסקאות נדל"ן  לשנת 2016 בשוק דירות יד שנייה, בהם ניתן לראות כי  אפשר לרכוש דירות בקריות במחיר שוק שפוי, ללא רפורמת מחיר למשתכן, ודירות שלא משקפות את בועת הנדל"ן. כל מה שצריך זה להתפשר, לפעמים.

ברחוב פנחס לבון, בשכונת אלמוגים, קרית ים, 3 חדרים קומה ראשונה, שווק ב-920 אלף שקלים.  העסקה בוצעה על ידי דורי ורוני מרימקס פמילי.

ברחוב גורדון בקרית מוצקין, 4 חדרים קומה שלישית בלי מעלית, בלי ממ"ד  נמכרה ב-835 אלף שקלים.  העסקה בוצעה על ידי דורי ורוני מרימקס פמילי.

שכונת חיים, קרית ביאליק (צילום באדיבות רימקס פמילי)
שכונת חיים, קרית ביאליק (צילום באדיבות רימקס פמילי)

בדרך עכו בקרית מוצקין, קומה שנייה, דירת 4 חדרים, נמכרה ב-663 אלף שקלים. העסקה בוצעה על ידי דורי ורוני מרימקס פמילי.

ברחוב השקדים בשכונת סביניה בקרית ביאליק,  4 חדרים, 100 מ"ר, קומה ראשונה, נמכרה ב-970 אלף שקלים.  העסקה בוצעה על ידי נדב רייזר מרימקס פמילי

ברחוב חיים בקרית ביאליק, דירת 4 חדרים בקומה 8, נמכרה ב-940 אלף שקלים. העסקה בוצעה על ידי ציון ביטון מרימקס פמילי.

ברחוב הרב יוסף לוי בקרית מוצקין, 4 וחצי חדרים, קומה  6 מתוך 7, 120 מ"ר, 990 אלף שקלים. העסקה בוצעה על ידי נדב רייזר מרימקס פמילי

ברחוב שבטי ישראל בקרית ביאליק, קומה שנייה, 90 מ"ר, 3 וחצי חדרים עם מעלית נמכרה ב-940 אלף שקלים. העסקה בוצעה על ידי נדב רייזר מרימקס פמילי.

לדברי אודי שמול המגמה של מכירת דירות יד שנייה, "זולות", הינה תופעה שמצביעה על כך הזוגות הצעירים צריכים מכוונים לדירות יותר זולות ממחיר למשתכן. לחלק מזה הון עצמי נמוך או רצון לא להתחייב להחזר משכנתה ששווה ערך לשווי שכירות.  מרבית הדירות שנמכרו לא שווקו מעל 40 ימי שיווק מה שמעיד על ביקוש גדול לדירות אלו.  לאנשים נמאס מהבטחות ממשלה, ונמאס לשלם שכירות".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות