fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לעוצמה של כתבת נדל"ן אין אח ורע"

עם השנים הבינו יזמים שכדי לחזק את המותג שלהם ולשדר אמינות, הם חייבים להופיע במדורי הנדל"ן של העיתונות המקומית. יועץ התקשורת ואיש יחסי הציבור גדי נס מספר איך זה נראה מהצד שלו
גדי נס (צילום פרטי)
גדי נס (צילום פרטי)
גדי נס (צילום פרטי)
גדי נס (צילום פרטי)

שנת 2015 התאפיינה בהרבה חששות גם בענף יחסי הציבור של חברות הנדל"ן. ההשפעות של תוכנית כזו או אחרת באו לידי ביטוי, עד שהשוק השתחרר ברבעון הראשון של שנת 2015 וגל של רוכשים הציף את השוק. הממשלה החדשה יזמה שוב צעדים פזיזים כדי לעצור משקיעים, מה שגרם לשיא של עסקאות בחודש יוני 2015 בעיקר בפריפריה. עכשיו, בסוף השנה, מתמודדים היזמים עם הרפורמה של "מחיר למשתכן".

יועץ התקשורת ואיש יחסי הציבור, גדי נס סבור, כי תוכנית "מחיר למשתכן" דווקא תביא לעלייה של ביקושים ועימם לעליית מחירים גדולה. נס מייצג חברות גדולות במשק הישראלי, שבונות פרויקטים ייחודיים בחיפה והצפון, ביניהן: מנרב, אפגד, כפיר נדל"ן, דר נופרים, לאטי יזמות ובנייה ועוד.

נס: "בקריות עיקר הדירות הן למשפרי דיור. רוב הפרויקטים נמצאים בשלבי בנייה, כך ש'מחיר למשתכן' אינה רלוונטית, אך היא נלקחת בחשבון באסטרטגיה של יחסי הציבור היות שהנושא עומד על סדר היום. מדובר בפרויקטים שמתוכננים לעוד שלוש שנים, ואנו מבליטים את היתרונות המיידיים בפרויקטים שאנו מייצגים, שבהם שלב האכלוס יהיה מהיר. אנחנו מבליטים את האמינות של החברות הגדולות במשק שהן מותג, מציגים את הבנקים המלווים, כדי להראות שיש גב כלכלי. חשוב להדגיש את המוניטין ואת החוזק של המותג".

נס הקים חברת יחסי הציבור בשנת 1997, כששוק היח"צ היה עוד בוסר. עם השנים, היזמים הבינו שכדי לשדר אמינות, הם חייבים להופיע במדורי נדל"ן, בעיקר בעיתונות המקומית. מגמה זו אף התחזקה עם השנים.

משרד יחסי הציבור גדי נס מספק ללקוחות גם רעיונות שיווקיים, שימקסמו את החשיפה שלהם בערוצי התקשורת כמו: מבצעים, הטבות, אירועי השקה, הנחת אבן פינה ועוד.

 נס: "לעוצמה של כתבת נדל"ן אין אח ורע, בעיקר בתקשורת המקומית, לכן מרב ההשקעה מופנה גם בכתיבה ובהצעות לכתבים. אם מסתכלים מהקריות צפונה התקשורת המודפסת היא משמעותית לעומת אזור המרכז, שבו הדיגיטל יותר מתפתח. חברות הנדל"ן משכילות להבין שלעיתונות המקומית המודפסת בצפון יש חשיבות רבה וגדולה לאין שיעור לעומת המרכז, ולכן וכפועל יוצא מכך, אנחנו דואגים להבליט את פעילותן ואת הפרויקטים המוקמים על ידן בעיתונות המקומית המודפסת הרלוונטית. המדיה הדיגיטלית אמנם חשובה וחדשנית ואנחנו כמובן פעילים גם בה, אך לתקשורת המקומית המודפסת יש חשיבות גדולה הרבה יותר במיוחד בכל הקשור לפרויקטים הנדל"ניים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות