fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוקרה, ביטחון וסמל סטטוס

זה שני עשורים שחברת אבי שערים מתאימה, בונה ומרכיבה שערים בבתים פרטיים ובניינים מסחריים. לדברי בעל החברה אבי ג’נח, דרך למידה של המשפחה או בית העסק, יודעים עובדי החברה להתאים את השער הנכון להם
אחריות ללקוח. אבי שערים צילום: עצמי
אחריות ללקוח. אבי שערים צילום: עצמי

 

 

שער הכניסה לבית הפך בשנים האחרונות למרשים יותר בזכות מגוון רחב של עיצובים שהעניקו לו במה של כבוד והבליטו את יופיו. לצד פיתוחים טכנולוגים השערים החשמליים מאפשרי שליטה מרחוק, מצלמות במעגל סגור, תכנון ובקרה באמצעות אפליקציות, שלטים וקודנים. אם בעבר השער היה השלב הסופי לאחר גמר הבית, אז היום בחירת השער מומלצת כבר בשלב התכנון.

הכניסה לבית מהווה רושם ראשוני. שער חשמלי, יוקרתי ואיכותי מוביל לעלייה בערך הנכס בעשרות אחוזים. חברת אבי שערים תציין בקרוב 20 שנות פעילות. החברה בבעלות אבי ג’נח מתקינה שערים של החברות המובילות בעולם. ג’נח מסביר כי תכנון השער מושפע בעיקר מעיצובים חובקי עולם, שנראים בעיקר בקטלוגים ולקוחות אמינים ביוקרה ורמת חיים גבוהה. לצד העיצובים המרהיבים, באבי שערים מקפידים על ביטחון, פונקציונליות ותפעול קל ונגיש לאורך זמן.

אבי שערים צילום עצמי
אבי שערים צילום עצמי

שער_3

התאמה אישית ללקוח

בחברת אבי שערים מתאימים את השער לסגנון הבית, בצורה אישית לפי הדרישות והתאמתו לאורח החיים המודרני. לפני הכנת השער, מגיעים צוותי החברה לבית הלקוח כדי לבחון את אופי השטח ואופי המבנה וכדי להבין מה הוא רצון הלקוח וזאת על מנת לעשות עבורו עבודה מיטבית. בית המלאכה של החברה נמצא במושב עמקה והחברה מעניקה שירות בכל אזור הצפון: מראש הנקרה, דרך קרית שמונה, בית שאן ועד זכרון יעקב. בין לקוחות החברה נמנים: משרד הביטחון, חיל האוויר, חיל המודיעין, בתי המשפט בצפון, כיבוי אש, משרדי רווחה, מועצות אזוריות ומקומיות, עיריית נהריה, עיריית חיפה, חברות זוגלובק, שטראוס, מפעלים פרטיים באזור התעשייה בר לב, בתרדיון – אזור התעשייה במשגב, קבלני בניין, ביניהם סלע בינוי, אדיראן פיורה, י.כוכב, בתים פרטיים, בניינים משותפים בקריות ועוד.

בחברה ניתן למצוא שערים בשלל סוגים, החל משערים עם כנפיים נפתחות, דרך מחסומים לחצר ובתים פרטיים ועד לשערי הזזה על מסילות, שערים מרחפים הנקראים ערי קונזולים בהם הדלת מתרוממת כלפי מעלה, שערים דקורטיביים, שערי ברזל בעבודת נפחות ועוד.

אחריות ללקוח. אבי שערים צילום: עצמי
אחריות ללקוח. אבי שערים צילום: עצמי

“דרך למידה של חיי המשפחה או הצרכים של בית העסק, אנו יודעים להתאים את השער ולתפעל אותו לקהל היעד”, מסביר ג’נח. “אנו מאמינים בתודעת שירות גבוהה מאד ומקפידים על בדיקות תקופתיות, עדכוני מערכות בשערים המכוונים למערכת בית חכם, עונים במידי לקריאות שירות במקרה של תקלות. כמו כן לכל סוגי השערים נלווית מערכת אלקטרונית חכמה, מערכות בטיחות, אמצעי פתיחה משוכללים, חכמים, אמינים ובטוחים מהחברות המובילות באירופה. בנוסף, לאחר התקנת כל סוגי השערים, הלקוחות מקבלים אחריות, שירות עד בית הלקוח במחירים סבירים. החברה עובדת בשיתופי פעולה רבים על מנת לתת ללקוח את השירות המקצועי, האדיב והאמין ביותר".

חלק מהחוויה השירותית שהחברה מעניקה, כולל הגעה אל בית הלקוח. “הצוות של חברת ‘אבי שערים אוטומטיים’ יגיע אליכם עד הבית או העסק ויתקין, יבנה ויתקן לכם כל שער שתרצו. לכל זה נלווית מערכת אלקטרונית חכמה, מערכות בטיחות, אמצעי פתיחה משוכללים, חכמים, אמינים ובטוחים מהחברות המובילות באירופה. בנוסף, לאחר התקנת כל סוגי השערים, הלקוחות מקבלים אחריות, שירות עד בית הלקוח במחירים סבירים. כדאי להתייעץ עם טכנאי שלנו לצורכי חיסכון בהוצאות ובנייה מיטבית של השער. אני ממליץ גם לעשות סקר שוק לפני שמחליטים לבנות שער".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות