fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"המטרה היא להזניק את הסטנדרט בדירות המגורים באזור"

חברת "סלע בינוי" בונה יותר מ-1000 יחידות דיור מנהריה עד חיפה; לאחרונה השיקה את פרויקט גן העיר בנהריה, הכרמל הירוק בחיפה ומגדל האומנים בקרית מוצקין
סלע פינסקר
ד"ר וינפלד היה גאה. סלע פינסקר (הדמיה סלע בינוי)

 

 

מראשית דרכה של חברת סלע בינוי בשלהי שנת 2006, היא ביקשה להביא לאזור הצפון סטנדרטים יוצאי דופן של איכות בנייה, סטייל ורף גבוה של מפרטי בנייה. לאחר שמונה שנים בשוק, יותר מ-1000 יחידות דיור ומספר פרויקטים בולטים, החברה הצליחה להטביע את חותמה והפכה למובילה בענף הנדל"ן בצפון. בצירוף תנופת הבנייה בנהריה, מתקבלת תמונה של פיתוח, הצלחה ושגשוג באזור שהיה מנומנם יחסית.

בין הפרויקטים שבונה החברה ניתן למנות את פרויקט גן העיר הבולט, בית וידנפלד – שנבנה ברחוב פינסקר ומציג סטנדרט יוקרה פורץ דרך, פרויקט UNIK S, וכן פרויקטים נוספים שקמים בקריות ובחיפה. לאחרונה זכתה החברה במכרז מחיר למשתכן לבניית פרויקט בקרית מוצקין.

SELA M

פרויקט גן העיר (הדמיה: סלע בינוי )
פרויקט גן העיר (הדמיה: סלע בינוי )

פרויקט יוקרה חדש ומפואר בשכונת משכנות האומנים היוקרתית בקרית מוצקין במסגרתו ייבנה בניין מגורים בן 28 יחידות דיור, במגוון רחב של דירות, בהן דירות בנות ארבעה חדרים, חמישה חדרים, דירות מיני פנטהאוזים ודירות פנטהאוז. הדירות בפרויקט, שנמצא בשיאו של שלב השיווק, כוללות מפרטים עשירים ויוצאי דופן ובהם מטבח מלא, מזגן מיני מרכזי, ריצופים, כלים סניטרים ברמה גבוה ופסיליטיז שונים. מחיר דירת ארבעה חדרים החל מ-1.3 מיליון שקלים, מחיר דירת חמישה חדרים החל מ-1.4 מיליון שקלים.

הקליקו על מגזין הנדל"ן בית + של הד הקריות

UNIK S

אחד הפרויקטים הבולטים בזמן האחרון הוא פרויקט UNIK S שנבנה בשיתוף פעולה בין סלע בינוי וחברת אמריקה ישראל. הפרויקט, שנבנה בלב פארק אוסישקין, כולל 200 יחידות דיור, בשישה מבנים בני תשע קומות במתחם סור.UNIK S  כולל דירות בנות ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הפרויקט יכלול פיתוח סביבתי מתקדם שישלב קירות אקוסטיים, שבילי אופניים וריצה ומרחק של 50 מטרים בינם לבין הכביש הראשי.

עד כה נרשמו שיאי מכירות שמעידים על הצפי, לפיו השכונה החדשה תהיה אחד המוקדים המרעננים באזור ותהפוך, יחד עם הקרבה למרכז העיר ולקניון ארנה, למרכז החדש של נהריה. מחיר דירת ארבעה חדרים החל מ-1.05 מיליון שקלים.

סלע פינסקר
ד"ר וינפלד היה גאה. סלע פינסקר (הדמיה סלע בינוי)

הכרמל הירוק

פרויקט מגורים יוקרתי בן 38 יחידות דיור בשני בנייני בוטיק הצופים לעבר הוואדי הירוק. בפרויקט מגוון נרחב של דירות ארבעה חדרים, דירות חמישה חדרים מרווחות, דירות גן ודירות פנטהאוז דופלקס.

כל הדירות בפרויקט נהנות מנוף ירוק ומפרט יוקרתי ובין השאר שתי דירות בקומה, חנייה פרטית, רמת גימור גבוהה ותכנון אדריכלי ייחודי מבית לשניאק אדריכלים, הכולל עיצוב פנג שוואי בהובלתה של מעצבת הפנים יעלה אבגי ולובי ראשי מפואר. בשבוע שעבר החל שיווק הפרויקט לקהל הרחב. מחיר דירת ארבעה חדרים החל מ-1.8 מיליון שקלים, מחיר דירת חמישה חדרים החל מ-2.2 מיליון שקלים.

מבט מקרוב. פרויקט גן העיר (הדמיה סלע בינוי)
מבט מקרוב. פרויקט גן העיר (הדמיה סלע בינוי)

 

"רואים שינוי מבורך של מגמה. סמנכ"ל המכירות בסלע בינוי, רועי בן שלוש צילום: יח"צ
"רואים שינוי מבורך של מגמה. סמנכ"ל המכירות בסלע בינוי, רועי בן שלוש
צילום: יח"צ

בית וידנפלד

מתחם מגורים יוקרתי בסמוך לחוף הים בנהריה ובו מבנה למגורי יוקרה. הפרויקט יוצא הדופן, בן 49 יחידות דיור, מתאפיין במפרט עשיר ומפנק, אדריכלות חדשנית, סטייל ואלמנטים חדשניים בעיצוב החללים הפנימי והן בעיצוב החיצוני של הבניין, שמציב סטנדרטים חדשים באזור הצפון. כמו כן, בבית וידנפלד נכללת מערכת טכנולוגית בית חכם בכל דירה, לובי חלל מפואר, חניון תת קרקעי, מרפסות ענק ושלוש מעליות. הפרויקט מצוי בשלב גמר שלד וצפוי להסתיים בסוף השנה. מחיר דירת חמישה חדרים החל מ-1.6 מיליון שקלים.

סמנכ"ל המכירות בסלע בינוי, רועי בן שלוש, מספר כי מפת הנדל"ן באזור משתנה. "אנחנו רואים שינוי מבורך של מגמה, כשאיכויות ורמת בנייה שבעבר ראינו רק במרכז הארץ, הגיעו גם לצפון. המגוון הרחב של הפרויקטים שחברת סלע בינוי מובילה, מאפשר לנו להציע יותר לקהל הלקוחות שלנו ולהתאים לכל לקוח את הדירה המתאימה לו, הן ברמת המחיר והן ברמת המפרט. הלקוח הישראלי יודע מה הוא רוצה, הוא לא מוכן להתפשר והוא יודע לזהות פרויקטים מצוינים. אנחנו עדים לזה ברמת ההתעניינות והמכירות הגבוהה של כלל הפרויקטים, מחיפה עד נהריה".

בעניין המחירים, בן שלוש אומר כי לא צפוי שינוי דרמטי בשנים הקרובות. "הביקוש גובר על ההיצע, זה כלל פשוט של שוק חופשי. כחברת בנייה היינו רוצים לבנות יותר ולמכור יותר ולכן אנחנו מייחלים למצב בו המדינה תשווק מספר גבוה יותר של קרקעות לטובת פרויקטים חדשים. כרגע הטיפול בבעיה לא מספק ולכן אני לא צופה שיהיה שינוי דרמטי במגמת העלייה במחירים".

בן שלוש מספר כי חברת סלע בינוי שואפת לתת את התמורה הטובה ביותר. "זה לא סוד שאנחנו רוצים לתת את הטוב ביותר ללקוחות, ומציגים סטנדרטים שלא נראו באזור מעולם. אנחנו נמשיך לשאוף לתת ללקוחות שלנו ערך מוסף בדמות איכות בנייה לא מתפשרת, אמינות וביטחון, סטייל יוצא דופן ושירות אישי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות