fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הייתם מאמינים? מלון 5 כוכבים יוקם במפרץ חיפה

אבן הפינה למלון בראון הונחה ביום רביעי האחרון. היזם מאיר בראון מגבעת טל לא מוטרד מזיהום האוויר וטוען:"בשביל מה לעלות לכרמל? פה יש את איקאה, פאבים, מרכזי קניות. הכל פה מתפתח
היזם מאיר בראון מציג את הדמית בית המלון הראשון במפרץ (צילום: נטע פלג)
היזם מאיר בראון מציג את הדמית בית המלון הראשון במפרץ (צילום: נטע פלג)

בלב אזור תעשיה, ליד מוסכים ובתי עסק, עומד לקום בית המלון הראשון שבאזור הקריות. בערב רביעי האחרון הונחה אבן הפינה להקמתו של מלון בראון, על שם היזם שבונה אותו מאיר בראון מגבעת טלף שבונה פרויקטים נוספים באזור.

בית המלון בדרגת 5 כוכבים יקום ברחוב צבי הרמן 10, ליד מרכז הקניות ביג וצומת קרית אתא, המלון אותו מתכנן האדריכל דוד לב, ישתרע על כ- 4,000 מטר, יהיה בן 9 קומות ויכלול בשלב הראשון 75 חדרים, 2 אולמות אירועים, בריכת שחיה שתוקם על גג המבנה , בית כנסת וחניון תת קרקעי שישתרע על שטח כולל של כ – 3000 מ"ר.

בטקס הנחת הפינה השתתפו ראש העיר יונה יהב, סגניתו חדוה אלמוג האחראית גם על תחום הבנייה בעיר וראש עיריית קרית ים דוד אבן צור ואחרים. עיריית חיפה כבר העניקה לבראון את רישיונות הבניה יהב אמר כי :"אני בטוח שהרבה אנשים שהגיעולכאן היום דרך המוסכים ואור התעשייה, אמרו שמאיר השתגע. אני מכיר את הרגשה הזו כי מאז שאני ראש עיר כל המזן אומרים לי אותו דבר.

"על פיתוח העיר התחתית אמרו לי התושבים שלא יסכימו שהבנות שלהם יגורו עם הזונות למטה, והנה יש שם בחורות שעושות ג'וגינג עם כלבם בחופשיות. על בניית איצטדיון סמי עופר אמרו לי גם כן שירדתי מדעתי ומה פתאום להשקיע בזה כל כך הרבה כסף, אמרו ש-30,000 אוהדים לא יגיעו , ואנחנו רואים כמה טעו, מה גם שהאיצטדיון זכה במקום 3 ביופי מבין תחרות איצטדיונים בעולם.

היזם מאיר בראון מציג את הדמית בית המלון הראשון במפרץ (צילום: נטע פלג)
היזם מאיר בראון מציג את הדמית בית המלון הראשון במפרץ (צילום: נטע פלג)

– מה פתאום מלון באזור תעשייה, ואיזה אטרקציות יש בדיוק בקריון?

בראון: "מישהו צריך להיות הראשון ואני מאוד מאמין בזה. זה יהיה מקום מיוחד. לבית המלון יגיעו כולם: משפחות, תיירות חו"ל, צליינים, אורחים שבאים לאירועים כמו שבת חתן, אנשים שרוצים לנוח לכמה שעות. גם כשאני נוסע לבתי מלון בחו"ל אני מטייל כל היום ובא לבית המלון רק כדי לנוח ולאכול. אנחנו יותר טובים מהכרמל. בשבילמה צריך לעלות עד לשם? פה יש את איקאה, פאבים, מרכזי קניות, בתי הקפ של אח"י אילת, הכל פה מתפתח."

יהב :"לא כל דבר צריך להיות אטרקציה תיירותית. גם תיירות מנוחה זה חשוב, אנחנו בחיפה הגענו לרוויה בבתי המלון שלנו, שהם בתפוסה מלאה ובמקום שאנשים יקחו מלון בעכו, הם יקחו את מלון בראון. אנשים יעצרו כאן ומפה יסעו למקומות קרובים.

– ולמה שאנשים ירצו להיות בבית מלון שהוא באזור של זיהום אוויר?

בראון: "זיהום אוויר יש בכל מקום, זה לא מטריד אותי ולזה ימצא פתרון בסוף".

אלמוג:"התכנית שעוסקת בהקטנת זיהום האוויר תשפיע גם כן, האזור ישתנה עד שיקום בית המלון , יצטרכו להרוס כאן בניינים. בראון מממש את הרעיון שלנו שחיפה היא תיירות כוכב, באים לכאן ומפה נוסעים לנצרת, גליל, עכו, רמת הגולן. צריך לזכור שגם כביש 22 קרוב לכאן. התייר יטייל באזור ויבוא לבית המלון לשים את הראש יצע לפאבים, לגן החיות, למוזיאונים. זו תפיסת עולם של מלונאות"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות