fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ארזים מכרה שמונה דירות בחודש בפרויקט בגבעת הרקפות

הפרויקט של ארזים בקרית ביאליק (הדמיה: יח"צ)

שוק הנדל"ן אינו מאיר כיום פנים לרוכשים הפוטנציאליים. שיטת הקנייה המסורתית הרבה פחות אטרקטיבית מכפי שהייתה בעבר, וכתוצאה מכך, מרבית הרוכשים בוחרים לרכוש דירות במחיר למשתכן. אי הוודאות מובילה את קהל הרוכשים לשבת על הגדר, בציפייה לראות אילו אזורים יתגלו כמשתלמים ביותר לרכישת דירה.

ככל שעובר הזמן, התחרות על היצע הדירות נעשית קשה יותר, לאור העובדה שרשימת קהלי היעד לרכישתן מצטמצמת. הזוגות הצעירים פונים לפרויקטים של מחיר למשתכן, המשקיעים מצמצמים את השקעותיהם בתחום וכמעט נעלמו מהשוק ונותר קהל משפרי הדיור, שיושב על הגדר בתקווה שאולי מחירי הדיור בישראל סוף סוף יירדו.

הפרויקט של ארזים בקרית ביאליק (הדמיה: יח"צ)
הפרויקט של ארזים בקרית ביאליק (הדמיה: יח"צ)

על רקע נתונים אלו השיקו מספר חברות פרויקטים ייחודיים, שמצליחים לענות על צורכי הקהל הרלוונטי. כך למשל התגברה חברת הנדל"ן ארזים (ג.י.א) מקבוצת אורון אחזקות והשקעות בע"מ, על המשבר שמעיב על ענף הנדל"ן והצליחה למכור בחודש האחרון שמונה דירות בגבעת הרקפות בקרית ביאליק.

הפרויקט כולל דירות של ארבעה חדרים בשטח של 104 מ"ר ומרפסת של 13 מ"ר; דירות של חמישה חדרים בשטח של 120 מ"ר ומרפסת של 15 מ"ר, מיני פנטהאוזים, פנטהאוזים ודירות גן יוקרתיות.

בחברת ארזים אומרים, כי על אף המשבר, ניתן לזהות גם סימנים מעודדים. בעתיד הקרוב צפויה ירידה קלה במחירי הדירות, הן בערים הכלולות במסגרת מחיר למשתכן והן בפרויקטים נוספים.

מנהל השיווק של חברת ארזים, גל קסטל: "עם התחרות הקשה, הקבלנים והיזמים מתחילים להתעורר ולהתאים את עצמם למצב השוק. בעקבות ההתאמה הזו, תיתכן ירידה קלה במחירים וידרשו מבצעי מכירות ייחודיים, אך מי שמצפה להורדת מחירים משמעותית, כנראה לא יזכה לראות כזו בטווח הקרוב. ענף הבנייה עדיין חי ובועט, והתחרות הגוברת בשוק היא בגדר שינוי חיובי עבור קהל הרוכשים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות