fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לעבודה ולמלאכה: "חייב להיות ח"כ מהקריות בכנסת הבאה"

הבחירות הפנימיות למוסדות מפלגת העבודה ייערכו בשבוע הבא. חבר מועצת העיר בקריית ביאליק לשעבר מימון פאר, חידש את פעילותו במפלגה והקים את קבוצת "משנים כיוון" כדי להנהיג את המפלגה גם במישור המקומי. "נראה שזה באמת הולך לקרות", אומר פאר הבוקר
מימון פאר
. מימון פאר (צילום עצמי)

 הבחירות הפנימיות למוסדות מפלגת העבודה, בפתח. מימון פאר, מי שהיה חבר מועצת העיר קריית ביאליק, ויו"ר ועדת החינוך בעירייה, אומר היום (יום א') לבלינקר, כי סניפי מפלגת העבודה המתחדשים בקריות חייבים להוציא מתוכם נציג לרשימת העבודה לכנסת הבאה. לדברי פאר במפלגת העבודה מנשבת רוח חדשה והיא חייבת לחלחל גם לרמת הסניפים. בשבוע הקרוב ייערכו בחירות מקומיות למועצות הסניפים.

פאר הקים ב- 1998 את תנועת "דור שלם" בקריות, עמד בראשה, וכיהן מטעמה 9 שנים במועצת העיר קריית ביאליק. ב- 2007 עזב פאר את מועצת העיר ויצא לשליחות ציונית מטעם הסוכנות היהודית בארה"ב. לדבריו, אזור הקריות צמח מאד בשנים האחרונות והפך למטרופולין, שזכאי שיהיה לו ייצוג בכנסת. אני בטוח כי בבחירות הקרובות אזור הקריות יעלה על המפה הפוליטית הארצית.

מימון פאר
משווע לשינוי. מימון פאר (צילום עצמי)

במועצת העיר התרכזה דור שלם בעיקר בקידום החינוך בעיר ופאר כיהן מטעמה כיו"ר ועדת החינוך בעיר."אני חושב שסדר היום של מפלגת העבודה מתאים מאד לפעילות החברתית קהילתית שקידמנו במסגרת "דור שלם" בקריית ביאליק. סניפי מפלגת העבודה המתחדשים יכולים לשמש פלטפורמה מצוינת לחידוש הפעילות".

לאחרונה חידש פאר את פעילותו במפלגה ויחד עם קבוצת חברים מוביל מהלך של שינוי. קבוצת "משנים כיוון" מורכבת מהמון חברים, צעירים וותיקים, שרוצים להנהיג את המפלגה לשינוי גם המישור המקומי. להכניס רוח חדשה לסניפים ולהפעיל אותם על בסיס הערכים של מפלגת העבודה. הקרקע בשלה לכך ויש חברים רבים שמשוועים לשינוי. "הנוכחות של המפלגה חיונית והיא חייבת להשמיעה את דברה ברמה הקהילתית חברתית וגם במישור המוניציפאלי קרייתי.

"יש היום הרבה אנשים שמעוניינים להיות פעילים ולהחזיר את מפלגת העבודה למקום הראוי לה על המפה הפוליטית וניראה שזה באמת הולך לקרות. אני קורא לכל החברים לא לוותר על זכותם לבחור ולבוא ב- 4 בספטמבר לממש את הזכות הדמוקרטית שיש להם".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות