fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לידה ליד הבית

צוות המרכז לבריאות האישה בזבולון יילד אישה שהגיעה לבדיקה שגרתית

יש תינוקות קשים ויש קלים, אך התינוקת שנולדה במרכז לבריאות האישה בזבולון הוכיחה שחשוב לה להקל על הוריה כבר מינקות. במקום שההורים יאלצו לנסוע עד לחיפה לחדר לידה, היא בחרה להגיח לעולם סמוך לביתם, במרכז לבריאות האישה של כללית בקריון.

בשעת אחר הצהריים הגיעו למרכז לבריאות האישה בחורה צעירה, בשבוע ה- 37 להריונה, עם בן זוגה ותינוק ישן בעגלה. האישה שהייתה במהלך כל הריונה במעקב בזבולון, הגיעה להיבדק כי חשה כאבים, אך לא חשבה שמדובר בלידה. עדנה מאור, אחות במרכז לבריאות האישה ומיילדת מנוסה הבחינה שהאישה כואבת ועל כן בקשה מיד מהגינקולוג, ד"ר ואלרי גלפנד, לקבלה במיידי.

בבדיקה הסתבר שהלידה בעיצומה. היולדת הוכנסה לחדר אחיות ובמקביל הוזמן צוות מד"א. אך גם עם הגיעם היה ברור למיילדת שאת הלידה יקבלו במקום, ולא היא תלד במעלית! מיד נפרשה ערכת לידה הנמצאת דרך קבע במקום והיולדת חוברה למוניטור. לאחר כחצי שעה, בלידה קלה ורגילה, הגיחה לעולם תינוקת ורדרדה וחמודה.

המיילדת עדנה והתינוקת
המיילדת עדנה והתינוקת (צילום: דוברות כללית)

המטופלים בחדר ההמתנה גילו סבלנות והמתינו. ברגע ששמעו את בכייה של התינוקת נשמעו מחיאות כפיים ובהתרגשות. הצוות מציין בהערכה את היולדת ששיתפה פעולה בצורה ראויה להערכה.

 היולדת ובעלה היו אסירי תודה לצוות על הטיפול המסור והמקצועי: "לא יכולתי לייחל ללידה טובה מזו" סיכמה שני, "לוותי על ידי עדנה, שהיא מיילדת מעולה והניסיון הרב התבטא באופן בו קבלה את הלידה הבלתי צפויה, שלא בתנאי חדר לידה, בצורה מקצועית ורגועה ועמה גם ד"ר גלפנד שלמזלי לא היה צורך בהתערבותו כי הכל עבר חלק. היה כיף ללדת עם צוות שליווה את כל ההריון הזה ואני מודה להם מקרב לב".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות