fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יום לימודים בתיכון: תלמיד דוקר את חברו

ויכוח בין שני תלמידים בכיתה י"א בתיכון קרית חיים הסתיים בדקירה בבקבוק זכוכית. הנדקר טופל בבית חולים, הדוקר נשלח למעצר בית
צילום אילוסטרציה: פוטוליה
צילום אילוסטרציה: פוטוליה

 

תלמיד בתיכון קרית חיים נעצר בחשד כי דקר את חברו במהלך יום לימודים באמצעות בקבוק זכוכית.

שני הנערים, תלמידי כיתה י"א, היו באותה העת סמוך למתחם הקפיטריה. בין השניים פרץ ויכוח, במהלכו, חנק אחד הנערים את חברו, שניסה להשתחרר ומשלא הצליח, לקח בקבוק זכוכית שהיה בסמוך אליו ודקר את חברו בידו וברגלו. למקום הגיעה ניידת משטרה ועצרה את הדוקר. במקביל הועבר הנדקר לבית החולים רמב"ם.

צילום אילוסטרציה: פוטוליה
צילום אילוסטרציה: פוטוליה

תלמיד בית הספר סיפר: "מדובר בשני חברים. הם רבו על משהו, לא ברור על מה, אבל זה שנדקר, חנק את הדוקר, שניסה להשתחרר ותוך כדי הגנה עצמית לקח בקבוק זכוכית ודקר אותו ביד וברגל. מהר מאוד הגיעו אל בית הספר אמבולנס ומשטרה ולקחו אותם. אנחנו התלמידים, לא הופתענו, כי מדובר בשני נערים שזה הגיוני שיעשו דבר כזה. כמובן שזה לא נורמלי לאף ילד לדקור או להידקר, אבל אף אחד בשכבה שלנו לא הופתע".

הנער הדוקר נשלח לתחנת זבולון, שם נחקר, אך לא ממש שיתף פעולה עם החוקרים. בתום החקירה, הוא נלקח לבית משפט השלום לדיון הארכת מעצרו. נציג המשטרה ביקש להאריך את מעצרו בחמישה ימים, אך בתום הדיון המשפטי, קבע השופט כי הנער יישלח למעצר בית למשך שלושה ימים בלבד. במקביל, הגיע חברו במצב קל אל בית החולים רמב"ם, שם קיבל טיפול רפואי ושוחרר לביתו.

דובר משטרת זבולון רפ"ק חיים פונימונסקי מסר בתגובה: "המקרה מוכר לנו, מדובר בשני חברים שרבו ביניהם. למקום הגיעה נייד משטרה שלקחה את הנער הדוקר לחקירה. מבחינת המשטרה, בשלב זה החקירה עדיין נמשכת".

ממחוז חיפה והצפון של משרד החינוך נמסר בתגובה: "מדובר במקרה מצער של קטטה בין שני תלמידים ובית הספר טיפל במקרה במלוא החומרה. נמשיך וננחה את מנהלי בתי הספר לנהוג באירועי אלימות באפס סובלנות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות