fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

120 אסירים עם עבירות רכוש מהקריות צפויים לצאת לחופשת החג

משטרת זבולון ומפקד התחנה נצ"מ אילן סרדל נכנסים לכוננות לקראת חג הפסח ואף תיערך היערכות מיוחדת
אילן סרדל
אילן סרדל (צילום: הילה מלמד)

תחנת זבולון נערכת במיוחד לליל הסדר: צוותים מתוגברים יסתובבו ברחובות וצוותי בילוש יעקבו אחר אסירי עבירות הרכוש שישוחררו לחג הפסח. בתחנת זבולון לומדים מטעויות העבר ונערכים בהיערכות מיוחדת לערב החג שיתקיים ביום שני. במוקד הראשון עומדים 120 עברייני רכוש מורשעים, המרצים את עונשם בבתי הכלא ויצאו לחופשת החג. בשיתוף עם שירות בתי הסוהר, התקבלה בתחנת זבולון רשימה של 120 אסירים, תושבי הקריות שהורשעו בעבירות התפרצויות ורכוש. מפקד התחנה נצ"מ אילן סרדל, איתר את שמותיהם וכתובותיהם של האסירים וצוותי בילוש יעברו בכל הכתובות ויזהירו את האסירים.

אילן סרדל
אילן סרדל (צילום: הילה מלמד)

"היות ובליל הסדר הרבה מתושבי הקריות עוזבים את בתיהם ומתארחים בבתים אחרים, כוח בילוש מתוגבר של התחנה יהיה בחוץ, כבר משעה ארבע אחר הצהרים ועד ארבע לפנות בוקר. במקביל, יעברו צוותי הבילוש בכל הבתים של האסירים שיצאו לחופשת חג, יעברו דלת דלת ויקריאו להם מכתב שכתבתי ויזהירו את העבריינים מפני עבירות רכוש, התפרצויות".

בנוסף, כוחות מתוגברים של המשטרה יפגינו נוכחות באזורים מוכי ההתפרצויות שהיו בליל הסדר בשנה שעברה. השוטרים יסתובבו ברחובות ובין הבתים, חלקם באופן גלוי וחלקם באופן סמוי. היערכות המשטרה תפעל גם במישור תנועת כלי הרכב בקריות. "ישנן הרבה מאוד משפחות שמגיעות לאזור הקריות ולכן מכניסת החג יהיה עומס תנועה באזור. כוח התנועה של המשטרה יהיה בכוננות וידאג לעומסי התנועה", אמר נצ"מ סרדל.

לאחר שיסתיים ליל הסדר, יצאו כוחות מתוגברים של המשטרה, שיכללו את יחידת הבריונות של תחנת זבולון ושוטרי הסיור, לשלושה מוקדי בילוי גדולים בקריות, ביניהם מועדון הנתב"ג, מועדון הפיימוס ומועדון המלינה. באמצעות כוחות מתוגברים של המשטרה, צופה נצ"מ סרדל כי לילה הסדר יעבור בשקט יחסי.

"לפני כשנתיים היו הרבה התפרצויות וקטטות ובשנה שעברה, על בסיס טעויות העבר נערכנו בהתאם וזה הצליח והפחית את מוקדי ההתפרצויות והקטטות. גם השנה ניערך בהתאם ואני צופה שיהיה שקט וליל הסדר יעבור בצורה חלקה, כמו בשנה שעברה". סיכם נצ"מ סרדל

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות