fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב הקריות תובע את אם בנו

"היא מכריחה אותי להיפגש עמו רק בגן השעשועים", אומר האב
אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

תושב הקריות, הגיש לאחרונה אל בית המשפט לענייני משפחה בקריות, תביעה נגד אם בנו, שביטלה את הסדרי הראייה. בתביעה טוען האב, כי אם בנו דורשת שייפגש עם בנם אך ורק בגן שעשועים הסמוך לביתה.

ההורים הכירו לפני מספר שנים ולאחר לילה במהלכו בילו יחדיו, נכנסה האישה להריון. במהלך ההיריון תבעה האישה את הצעיר על אבהות ועל תשלום דמי מזונות. באמצעות עו"ד עידית רונן, דרש הצעיר מהאישה לבצע בדיקות רקמות להוכחת האבהות. בחודש מרץ השנה, לאחר שהסתבר כי הוא אכן אבי התינוק, החליט הצעיר להיות לאבא במלוא מובן המילה.

לאחרונה, הגיע הצעיר לבקר את בנו ולקח אותו עמו למסיבת יום הולדת של אחד מבני משפחתו. כשהאם גילתה זו, התעמתה עם הצעיר ואיימה כי לא יראה את בנו במסגרת הסדרי הראייה, אם לא יעשה כרצונה ויפגוש בילד רק בגן השעשועים הסמוך לביתה.

עו"ד רונן, הגישה בשם הצעיר תביעה לבית המשפט לענייני משפחה, לאכיפת הסדרי הראייה. האב בתביעתו, כי בית המשפט ימנה פקידת סעד שתבחן את מסוגלות האם ואת תנאי מגוריו של הילד, מאחר והם מתגוררים בביתו של גבר אחר, שמהות היחסים בינו לבין אם התינוק, לא ברורה לו.

בכתב התביעה ציינה עו"ד רונן, כי מאז המקרה אוסרת האם על האב לראות את בנו, אלא אם היא נוכחת ומי שנפגע מכך, הם בני משפחתו המורחבת של הצעיר המבקשים לפגוש בתינוק.

"התנהגותה של האם מסבה נזק וגורמת לצער גם לסבתו של הילד", נכתב בכתב התביעה, "הנתבעת משוכנעת כי היא זו שתחליט באופן קבוע איפה האב ייפגש עם בנו. אין שום הצדקה לכך שהאב ימסור דין וחשבון מפורט בשעות שבהן מבלה עם ילדו. בהתנהגותה של האם יש משום ביזיון בית משפט".

אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות